yaşarcbf150 Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 62 2 May 2008 #21 usta yakışır valla süper olmuş eline koluna sğlık
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 28 May 2008 #22 Çok süper olmuş abi.Emeğine sağlık.Saygılarımla.:bounce:
super Katılım 30 Nis 2008 Mesajlar 729 27 Tem 2008 #23 çok güzel olmuş haaa harbiden bi de altına pat pat koyarsan daha güzel olur bence
m_elmacioglu Katılım 10 Tem 2011 Mesajlar 6 30 Tem 2011 #24 aynısından nerde satılıyo bu sis farlarının?