cbf 150'ye ledli ön far.ohh be dünya varmış..

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
cbf 150'nin aydınlatmayan farları malum.bu yüzden kaç tehlike geçirdim
ne sıkıntılar çektim cbf çiler bilir.yeni modellerde bile şu traktör ampullerden vazgeçmediler
:pr:hondanın merkez mailini bilsem basacam kalayı.ledlerin ön far olarak kullanılmayacağını
sanıyordum ama bu power ledler harikaymış.daha bunlar 1w.önlerinede 3 tane 30 derece
3 tane 60 derece karışık lens koydum,uzun kısa hesabı,şimdi yol üstündeki yön tabelalarını
bile görüyorum.
06102011444.jpg

By farcob at 2011-10-07
06102011442.jpg

By farcob at 2011-10-07
07102011452.jpg

By farcob at 2011-10-07
06102011437.jpg

By farcob at 2011-10-07
06102011436.jpg

By farcob at 2011-10-07
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
aman abi led diyince minik minik bişeler bekliyodum one öyle 4lü sis gibi olmuş:bounce:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş elinize sağlık, aydınlanma çağı yaşar gibi oldum :p ama karşıdan gelen sürücüleri kör etmezmi bu ? ben yoldayken arkamdan sellektör geldi, ledli bi kuryeydi,o bile gözümü almaya yetti
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
zenon gıbı olmus elınıze saglık bıde ne kadar gıttgını yazarsınız bılgılendırmıs olursunuz
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
güzel olmuş elinize sağlık, aydınlanma çağı yaşar gibi oldum :p ama karşıdan gelen sürücüleri kör etmezmi bu ? ben yoldayken arkamdan sellektör geldi, ledli bi kuryeydi,o bile gözümü almaya yetti
bir iki sürücü arkadaşım almaz dedi.bende aynı fikirdeyim
mıcırlı yolda xenon uzunları yakıp karşıdan gelenleri
düşündüğümde bu birşey değil
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
Hocam kaça mal oldu ? ve yapılışı ile ilgili biraz açıklama yaparmısınız power led sürücü kullandınız mı v.s. ?
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hocam malzeme listesini yazar mısın? Direnç değerlerini ve nasıl bağlandığını açıklarsanız iyi olur?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
çok hoş olmuş
soğutması iyi görünüyor fakat uzun yolda sıkıntı çıkarabilir
zenonla karşılaştırma yapılamaz bile çünki eksileri çok fazla karşıdan gelen olsun öndeki araç olsun rahatsız edici olabilir
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
bir iki sürücü arkadaşım almaz dedi.bende aynı fikirdeyim
mıcırlı yolda xenon uzunları yakıp karşıdan gelenleri
düşündüğümde bu birşey değil

Abi bana bundan lazım. Nereden ne kadara aldı isen bana da alır mısın ? Banka bilgilerini yolla hemen havale geçeyim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
ustacım, driver şundan gerekli = bu aletler her ne kadar kaba saba ayı gücü ışık yaysa da, pratikte hassas elektronikler. driver ile çalıştırılsa daha iyi olur :).. ama 6 tane powerled'i sürecek devre 30 lira ise, 30 liraya en az 10 tane powerled alırsın :D yanarsa değiştirirsin o da ayrı bi konu :D

eline sağlık. güzel olmuşlar. yalnız, akü pratikte 12 volttan fazla olur. bağlantı hesabını 12 volta göre yaptıysan ömürleri oldukça kısa olabilir. belirtmek istedim.


yapmak isteyecek arkadaşlar, powerled'in tanesi kaliteden kaliteye ve satandan satana değişmekle beraber, lensi ile birlikte 5 lirayı geçmez.. küçük ve kalitesiz ürünler satan bir yerden almamaya özen gösterin. özellikle uyduruk çin malı ledler oluyor. biri az biri çok yanar. normal voltajında bile patlar...

tahminimce bu projektörün maliyeti 20 lira civarındadır :)... işçilik ve emek hariç.

ararsanız böyle dizilmiş hazır powerled çubuklar bulabilirsiniz. dikkat etmeniz gereken en önemli konu uygun açıdaki lensler.

bu ledin aküden çektiği toplam güç pratikte 7 - 9 watt civarıdır, ki fotoğraflar da zaten normal 35 - 50 wattlık farlarla arasındaki bariz farkı ortaya koyar :) motosikletin elektrik tesisatı için de oldukça hayırlı bir iş.

güzel çalışma olmuş. ben sadece bi tasarımcı olarak görseli beğenmedim :) ama işlev on numara. tebrik ederim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
İzmir de bu tarz şeyleri bulmak gerçekten zor. Biri şuna benzer bir şeyi yapsa sevabına gereği neyse göndereceğim yahu
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
İzmir de bu tarz şeyleri bulmak gerçekten zor. Biri şuna benzer bir şeyi yapsa sevabına gereği neyse göndereceğim yahu
benim motor cbf 150 ön koruma demirine kelepçelerle monte ettim.senin motoru bilmiyorum
sürücü kullanmadım direk aküden aldım,benimki dinamodan elektrik alıp pır pır ettiği için
ledi bozabilirmiş.böyle birşeyi aküden alıp monte edebilecenmi.ben aydınlatmam iğrenç
ötesi olduğu için bunu yaptım.senin aydınlatmada öylemi?

---------- Post added at 11:02 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

ustacım, driver şundan gerekli = bu aletler her ne kadar kaba saba ayı gücü ışık yaysa da, pratikte hassas elektronikler. driver ile çalıştırılsa daha iyi olur :).. ama 6 tane powerled'i sürecek devre 30 lira ise, 30 liraya en az 10 tane powerled alırsın :D yanarsa değiştirirsin o da ayrı bi konu :D

eline sağlık. güzel olmuşlar. yalnız, akü pratikte 12 volttan fazla olur. bağlantı hesabını 12 volta göre yaptıysan ömürleri oldukça kısa olabilir. belirtmek istedim.


yapmak isteyecek arkadaşlar, powerled'in tanesi kaliteden kaliteye ve satandan satana değişmekle beraber, lensi ile birlikte 5 lirayı geçmez.. küçük ve kalitesiz ürünler satan bir yerden almamaya özen gösterin. özellikle uyduruk çin malı ledler oluyor. biri az biri çok yanar. normal voltajında bile patlar...

tahminimce bu projektörün maliyeti 20 lira civarındadır :)... işçilik ve emek hariç.

ararsanız böyle dizilmiş hazır powerled çubuklar bulabilirsiniz. dikkat etmeniz gereken en önemli konu uygun açıdaki lensler.

bu ledin aküden çektiği toplam güç pratikte 7 - 9 watt civarıdır, ki fotoğraflar da zaten normal 35 - 50 wattlık farlarla arasındaki bariz farkı ortaya koyar :) motosikletin elektrik tesisatı için de oldukça hayırlı bir iş.

güzel çalışma olmuş. ben sadece bi tasarımcı olarak görseli beğenmedim :) ama işlev on numara. tebrik ederim.
teşekkür ederim.bir tasarımcı olarak bende beğenmedim(reklamcıyım)ama biran evvel bu sorunu çözmek gerekiyordu
bu ucuza geldi. daha geniş bir armatürün süspansiyonda ön çamurluğa çarpma ihtimalini düşündüm.piyasada yuvarlak armatür
yok gibi olan bir iki tane çok pahalı(sen nerden ne buldun)böyle hazır çubuk ledler var ama dış alüminyum kasa büyük ve çok pahalı
motorun arkasında 3 chipli smd ledler 2 senedir yanıyor dinamoya bağlı pır pır ederek. bide flip flop var arada. birşey olmadı. malzemeyi aldığım vatandaş direk aküden alırsam birşey olmaz dedi.dediğin gibi her sene led değiştirsen ne olur.bu zaten prototip.topcase yaptım 3.ncüde hoşuma gitti.el korumaya harcadığım paralar
boyumu aştı.selamlar
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili faruk abi valla bu aralar pek giremediğim için konuyu yeni gördüm , abi sen ne diyosun yauuu işin süsünde püsünde değilim helede yağışlı havalarda görüş neredeyse sıfıra düşüyor süper olmuş bizzat müsait olduğumda başını bu konuyla alakalı olarak ağrıtacağım :)

haberin ola ama elimde işler var onları hallettikten sonra hiç olmazsa müsait olursan karamürselden gelen biri olarak malzeme yeri ve seçiminde yardımcı olmak ,benim yarım günümü kurtarır , mekaniğini hallederim o sorun değil:)

eline ayağına sağlık tekrardan gayet başarılı duruyor :)

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ----------

ustacım, driver şundan gerekli = bu aletler her ne kadar kaba saba ayı gücü ışık yaysa da, pratikte hassas elektronikler. driver ile çalıştırılsa daha iyi olur :).. ama 6 tane powerled'i sürecek devre 30 lira ise, 30 liraya en az 10 tane powerled alırsın :D yanarsa değiştirirsin o da ayrı bi konu :D

eline sağlık. güzel olmuşlar. yalnız, akü pratikte 12 volttan fazla olur. bağlantı hesabını 12 volta göre yaptıysan ömürleri oldukça kısa olabilir. belirtmek istedim.


yapmak isteyecek arkadaşlar, powerled'in tanesi kaliteden kaliteye ve satandan satana değişmekle beraber, lensi ile birlikte 5 lirayı geçmez.. küçük ve kalitesiz ürünler satan bir yerden almamaya özen gösterin. özellikle uyduruk çin malı ledler oluyor. biri az biri çok yanar. normal voltajında bile patlar...

tahminimce bu projektörün maliyeti 20 lira civarındadır :)... işçilik ve emek hariç.

ararsanız böyle dizilmiş hazır powerled çubuklar bulabilirsiniz. dikkat etmeniz gereken en önemli konu uygun açıdaki lensler.

bu ledin aküden çektiği toplam güç pratikte 7 - 9 watt civarıdır, ki fotoğraflar da zaten normal 35 - 50 wattlık farlarla arasındaki bariz farkı ortaya koyar :) motosikletin elektrik tesisatı için de oldukça hayırlı bir iş.

güzel çalışma olmuş. ben sadece bi tasarımcı olarak görseli beğenmedim :) ama işlev on numara. tebrik ederim.

üstadım maşallahın var sessiz sakin duruyorsun ama yeri gelincede yazıyosun hani :cherry::cat::rendeer: sen biliyorsun bu işi öle ipe sapa konuşanlardan değilsin teşekkürler bilgi ve tecrübelerin için :) konu hakkında yardım gerekirse arayacağım adressin haberin ola :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
sevgili faruk abi valla bu aralar pek giremediğim için konuyu yeni gördüm , abi sen ne diyosun yauuu işin süsünde püsünde değilim helede yağışlı havalarda görüş neredeyse sıfıra düşüyor süper olmuş bizzat müsait olduğumda başını bu konuyla alakalı olarak ağrıtacağım :)

haberin ola ama elimde işler var onları hallettikten sonra hiç olmazsa müsait olursan karamürselden gelen biri olarak malzeme yeri ve seçiminde yardımcı olmak ,benim yarım günümü kurtarır , mekaniğini hallederim o sorun değil:)

eline ayağına sağlık tekrardan gayet başarılı duruyor :)

irfan kardeşim bu ne yoğunluk yardıma geleyim
acilen bunu yaptım işimi görsün diye.yuvarlak kasa arayışındayım
orjinal su geçirmez on-off anahtar bulamadım kendim yaptım sıkıntılı
oluyor.müsait olduğunda ara görüşelim seni ziyaret etmeyide istiyorum bu arada
selamlar
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Evet abicim armut S2 Ampul 35W ve çok kötü bir aydınlatmaya sahiptim. H4 e çevirdim ama halen kötü. Power led veya benzeri bir şey ile acilen bir çözüm bulmam lazım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili faruk abi valla bu aralar pek giremediğim için konuyu yeni gördüm , abi sen ne diyosun yauuu işin süsünde püsünde değilim helede yağışlı havalarda görüş neredeyse sıfıra düşüyor süper olmuş bizzat müsait olduğumda başını bu konuyla alakalı olarak ağrıtacağım :)

haberin ola ama elimde işler var onları hallettikten sonra hiç olmazsa müsait olursan karamürselden gelen biri olarak malzeme yeri ve seçiminde yardımcı olmak ,benim yarım günümü kurtarır , mekaniğini hallederim o sorun değil:)

eline ayağına sağlık tekrardan gayet başarılı duruyor :)

irfan kardeşim bu ne yoğunluk yardıma geleyim
acilen bunu yaptım işimi görsün diye.yuvarlak kasa arayışındayım
orjinal su geçirmez on-off anahtar bulamadım kendim yaptım sıkıntılı
oluyor.müsait olduğunda ara görüşelim seni ziyaret etmeyide istiyorum bu arada
selamlar



faruk abi bu aralar mt ye bile pek giremiyordum sabah fırından çıktım dedim bu gün bişey yapmayacam arkadaş :cherry: yarın devam ederim ,

milimetlerelerin çok önemli olduğu bir proje üzerindeyim abi çoğunu tamamladım jimmy jip yapıyorum tamamlayınca zaten paylaşırım fakat merakını gidermek babında bir kaç resim koyayım , kameranın değişik açılardan rahat ve çarpıcı görüntü alınmasına yarayan oldukça yüksek fiyatlardan satılan vince benzer bi alet şu an led işi 2 ci pilanda mecbur :)

fakat müsait olunca haber ederim abim sana hem sohbet ederiz hem sorun çözeriz ayrıca buralarda şuruptan acayip tad alırsın süper manzaralar var :cherry::p


bi kaç resim ekleyeyim mt ye özel....














 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Evet abicim armut S2 Ampul 35W ve çok kötü bir aydınlatmaya sahiptim. H4 e çevirdim ama halen kötü. Power led veya benzeri bir şey ile acilen bir çözüm bulmam lazım
motorunun 2-3 yönden fotosunu gönderebilirsen,birde
aydınlatmaların dinamoyamı bağlı aküyemi bağlı bir bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst