- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 798
- Konu Yazar
- #1
cbf 150'nin aydınlatmayan farları malum.bu yüzden kaç tehlike geçirdim
ne sıkıntılar çektim cbf çiler bilir.yeni modellerde bile şu traktör ampullerden vazgeçmediler
r:hondanın merkez mailini bilsem basacam kalayı.ledlerin ön far olarak kullanılmayacağını
sanıyordum ama bu power ledler harikaymış.daha bunlar 1w.önlerinede 3 tane 30 derece
3 tane 60 derece karışık lens koydum,uzun kısa hesabı,şimdi yol üstündeki yön tabelalarını
bile görüyorum.
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
ne sıkıntılar çektim cbf çiler bilir.yeni modellerde bile şu traktör ampullerden vazgeçmediler
sanıyordum ama bu power ledler harikaymış.daha bunlar 1w.önlerinede 3 tane 30 derece
3 tane 60 derece karışık lens koydum,uzun kısa hesabı,şimdi yol üstündeki yön tabelalarını
bile görüyorum.
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07
By farcob at 2011-10-07




