Sağol kardeş.Oto elektrikçiler halleder heralde.
Birde navigasyonu tutan vakum sarsıntıdan bırakmaz inşallah.
Normalde aracında kullandığın navıgasyonu motorundada rahatlıkla kullanman mümkün bunun için herhangi bir dengeleyici vs. parça,alete gereksinim yoktur zaten mantıkta araban 12 wolt sa sıkıntı yok tabi 24 woltla çalışmıyorsa
navıgasyon cihazını kesinlikle cama tutturmanı tavsiye etmiyorum , benimkinin aparatı olduğu halde denedim cbf ön camının oval hatlarda olduğundan dolayı vantuz görevini bir kaç zaman sonra kaybediyor ve düşme yaşanabiliyor , ama yinede depo üzerine düzgün bir zemine tutturulabilir olsada ben denemedim , en mantıklısı uygun aparatla gidona yerleştirmek
gps cihazını bağlarken aküden + ve - kutuplardan bir sigorta koymak kaydı ile kendinde çekebilirsin , istersen çektiğin kablonun ucuna yine dişi çakmaklık yuvasını takar gps cihazınıda aynen arabanda olduğu gibi çektiğin ve motorunun uyun gördüğün yerine montajladığın çakmaklığa , takabilirsin , bir düğer basit seçenekte , gps cihazının çakmaklığa bağladığın erkek fişnii keser kabloyu direkt , araya sigorta koyarak aküye bağlantısını yapabilirsin,
ama orjinal kablosunu bozup bozmayacağın yine sana kalmış onuda tavsiye etmiyorum

kolay gelsin
