Cbf 150 Mi,cbr 125 Mi ???

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
tabikide cbf 150 her açıdn en iyi cbf ama bi kötü tarafı şu oda sıvı soğutmalı olmaması başkada bişi yok fazladan para vermeye değmez
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
3
sa millet ben karar veremedim ben sehir içinde kullanacam motoru boy 185 kilo 80 cbr çok hoşuma gidiyo para mühim deil ne alayım sehir içi cbr ii mi olu yok sa kullananammı karar veremedim bilgi verirseniz saygılarımlaa...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
arkadaşım bende düşündüm cbr'yi faka bendede 1.91 boy var bu motor benim altımdayken pek hoş görünmeyeceğini düşünüyorum. benimde kafam karıştı vallla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst