Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sa millet ben karar veremedim ben sehir içinde kullanacam motoru boy 185 kilo 80 cbr çok hoşuma gidiyo para mühim deil ne alayım sehir içi cbr ii mi olu yok sa kullananammı karar veremedim bilgi verirseniz saygılarımlaa...
arkadaşım bende düşündüm cbr'yi faka bendede 1.91 boy var bu motor benim altımdayken pek hoş görünmeyeceğini düşünüyorum. benimde kafam karıştı vallla...