- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar, 5 gün süren gezimizden geçen Cumartesi günü akşam üstü döndük, 2 cbf 150 3 kişi çıktık ve toplamda 1800 km yol yaptık. Tek sıkıntı yeteri kadar zamanımızın olmamasından dolayı 5 günün 2 gününün yolculuk esnasında geçmiş olmasıydı. Elbette çok yer gördük ve çok fazla yol yaptık ve büyük keyif aldık.
İlk etapta direk Kocaeli'den Muğla' ya gitmeyi düşünüyorduk ama daha sonra Ayvalık tada bi gece kamp yaparak o civarıda 1 gün olsa da görmek istedik ve Ayvalık' ta 1 gece kamp yaptık. Kamp şeytan sofrtasına 2-3 km kala. Ş. sofrası yolu üzerinde ve denize çok yakın hatta denize sıfır. Yani hemen havlunuzu alarak çadırınızdan bi kaç dk içinde denizde olabiliyorsunuz. Çadır sizdense geceliği 4 kişiye kadar 20 tl. +7,5 tl verirseniz çadıra elektrik çekiyorlar. Duş, tuvalet, bulaşıkhane vs gibi imkanlar kamp içersinde mevcut. Carrefourdan 4 kişilik çadırı 40 tlye aldık. 3 te mat aldık 5 veya 6 tl den yola öyle koyulduk.
Bu arada şu anda Balıkesir-Ayvalık yolu berbat durumda yapım çalışmaları var. toz toprak. Yolun çok büyük bi bölümü gidiş dönüş tek şerit. Umarım seneye çok daha iyi duruma olur.
Yola çıkış anımız: Km leri sıfırladık.

[img=http://img233.imageshack.us/img233/7929/img0441mediumj.jpg]
05:00 da bizim evin önünde toplandık. Yola çıktığımız yer Kocaeli/ Karamürsel ilçesi.

[img=http://img199.imageshack.us/img199/861/img0442medium.jpg]
İlk mola Yalova' da dayı oğlu üşüdü, çantadan kot montumu verdim.

[img=http://img33.imageshack.us/img33/6351/img0443medium.jpg]

[img=http://img402.imageshack.us/img402/1031/img0444medium.jpg]
Yalova' dan hareket ettik ve Susurluk ayranı ile kahvaltı yapabileceğimiz ana kadar mola vermemeye karar verdik ve en sonunda Susurluk sınırları içersinde bi dinlenme tesisinde mola vererek taze poğça ve bol köpüklü ayran ile kahvaltımızı ettik. Motolarda arka planda görünüyor bu arada

[img=http://img268.imageshack.us/img268/8443/img0445mediumy.jpg]
Susurluk' tan ayrılırken daltonlar gibi dizildik ve otopark görevlisi arkadaştan bizi bi poz çekmesini rica ediyor ve yola koyuluyoruz. En ufakları benim. En uzunları kardeşim. Ortancada dayı oğlu

[img=http://img402.imageshack.us/img402/4010/img0446medium.jpg]
Günün finali, Ayvalığa ulaştık, Şeytan Sofrası yolu üzerinde Sarımsaklı plajına 2-3 km mesafede güzel, nezih bir çadır kampı bulduk. Bir gece konaklıyıcaz, hedefe ulaşılmış olmasının verdiği rahatlıkla iyice yayıldık
Km fotoğrafını ertesi sabah Muğla'ya doğru yola çıkmadan önce çekmiştim. 10-15 km Ayvalık şehir içinde gezdiğimizi farzedersek, Şeytan sofrasına falan da gittik geldik. Kocaeli-Karamürsel / Ayvalık arası 390 km diyebiliriz.

[img=http://img200.imageshack.us/img200/2766/img0491medium.jpg]

[img=http://img398.imageshack.us/img398/1056/img0448mediumf.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/6641/img0449medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/8670/img0450mediump.jpg]

[img=http://img364.imageshack.us/img364/6748/img0451medium.jpg]
Ayvalıkta iken Şeytan sofrasına giderek günelşin batışını izleyebileceğimizi düşündük ve kampımızdan 2-3 km uzaklıkta olan Şeytan sofrasına bi kaç dk içersinde ulaştık. İnanılmaz hoş, güzel manzaralarla karşılaştık ve oldukça kalabalıktı. İlk fotoğraf Ş. sofrasının girişi. Buradan içeri araç girişi yasak.

[img=http://img146.imageshack.us/img146/1477/img0454medium.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/7079/img0457medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/4691/img0458medium.jpg]

[img=http://img194.imageshack.us/img194/5249/img0459medium.jpg]
1 lira ile çalışan bir dürbün, biz denemedik, pek rağbet görmüyordu sanırım, hiç kullananda görmedik.

[img=http://img269.imageshack.us/img269/388/img0460medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/4742/img0461mediumu.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/6678/img0462mediums.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/3253/img0465medium.jpg]

[img=http://img195.imageshack.us/img195/7021/img0466medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/328/img0467mediump.jpg]

[img=http://img353.imageshack.us/img353/9083/img0468mediumi.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/5370/img0469medium.jpg]

[img=http://img353.imageshack.us/img353/61/img0470mediump.jpg]

[img=http://img382.imageshack.us/img382/9602/img0471medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/7899/img0472medium.jpg]
Güneşin batışını izleyen ahali

[img=http://img444.imageshack.us/img444/3374/img0473medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/3853/img0474medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/7725/img0476medium.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/1881/img0477medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/1888/img0483medium.jpg]

[img=http://img352.imageshack.us/img352/5750/img0485medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/8992/img0487medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/5388/img0486medium.jpg]
Güneşin batışını izleyen herkez güneş battıktan sonra alkışlıyort ve kendince iyi dileklerde bulunuyor. Ş. Sofrası nıda gezdikten sonra sarımsaklı merkezde biraz turluyoruz ve kampa dönüyoruz. Ertesi sabah 5 gibi kalkıp toparlanma ve erkenden Muğla' ya doğru yola koyulma planımız var ama, kamp aydınlatması yeterli olmadığından 5 te toparlanabileceğimiz kadar aydınlık olmayınca çıkış saatimizi bi kaç saat uzatmak zorunda kalıyoruz ve toparlandıktan sonra basitçe bi kahvaltı ve yola koyuluyoruz.

[img=http://img444.imageshack.us/img444/1937/img0489mediumx.jpg]
Çadırımızı topladıktan sonra Ayvalık' tan ayrılmak üzereyiz.. İstikamet Muğla' nın Ula ilçesi.

[img=http://img233.imageshack.us/img233/4166/img0490medium.jpg]
Ayvalık' tan ayrılırken ki km miz..

[img=http://img233.imageshack.us/img233/2766/img0491medium.jpg]
Ayvalık' tan yola çıktık, İstikamet Muğla' nın Ula ilçesi. Orada Dyı oğlunun Muğla Üniversitesi yıllarından kalma çok samimi bir arkdaşının ailesine gidiyoruz, bir kaç gece orada ikamet edicez. Ayvalık' İzmir yolundayız, yol tamamiyle düzlük ve ovalık, dolayısıyla çok fazla rüzgar alıyor ve çevrede rüzgar trübinleri görüyoruz. Rüzgarın eşliğinde sürüşümüzde zorlaşıyor. Rüzgarın etkisiyle 80 i geçemediğimiz dahi oluyor.

[img=http://img24.imageshack.us/img24/4922/img0492medium.jpg]
Ayak üstü küçük bi mola, çok ilginç, çok uzun zaman oldu yola çıkalı ve yolda belki 80-100 km tabela yok. Şuraya xx km veya il, ilçe sınırı tabelası göremiyoruz. Neredeyiz, nereye gidiyoruz bi ayak üstü durum değerlendirmesi yapıyoruz, haritaya bakıyoruz ve doğru yolda olduğumuza kanaat getirerek yola devam ediyoruz.

[img=http://img198.imageshack.us/img198/5265/img0493medium.jpg]
Muğla' nın Ula ilçesindeyiz. Kalacağımız adrese ulaştık. Ayvalık' tan 361 km yol yaptık. Moto başına 35 tl gibi yakıt tüketimimiz oldu.
Eve vardığımz anki km. Motorları koyduğumuz yer, yani evin girişi..Evin önünden bi kaç poz..

[img=http://img198.imageshack.us/img198/2158/img0497medium.jpg]

[img=http://img189.imageshack.us/img189/18/img0495medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/6456/img0498medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/9637/img0499medium.jpg]
Uyumadan önce zincirleri kuru bi bezle temziliyerek yağlıyoruz. Gece güzel bi uyku çekiyoruz ve Tayfun (D.Oğlu) Sercan'ı (Misafir olduğumuz ailenin oğlu ve Tayfun' un Muğla üni..yıllarından arkadaşı) işine bırakıyor. Ula ilçesi Muğla merkeze 15 km uzaklıkta.Sercan Muğla' da bi muhasebe bürosounda çalışıyor ve gün içersinde bizimle beraber olamıyor. Bu arada Sercan' ın moto konusuna biraz yabancı olduğu gülüşünden anlaşılıyor ne dersiniz

[img=http://img198.imageshack.us/img198/6062/img0500medium.jpg]
Tayfun Sercan' ı Muğlaya götürdükten sonra geliyor ve aile ile birlikte güzel bi kahvaltı ederek yola koyuluyoruz. Şunuda eklemeden edemiyicem, bizleri misafir eden ailenin misafirperverliği şahsen beni şaşırtacak seviyede güzeldi. Kendimizi hiç yabancı hissetmedik ve çok güzel anılarla dolu güzel zamanlar geçirdik. Dondurmam Gaymak filmini izlediyseniz bu film Ula ilçesinde çekilmiş ve filmdeki şive tam anlamıyla buranın şivesi
Evet..İstikamet.. ilk etapta Köyceğiz. Köyceğiz' de Sercan' ın ablası var. Buraya uğruyor kendileri ile tanışıyoruz ve biraz dinlendikten sonra Fethiye' ye doğru devam ediyoruz. Yolun yarısını yedik sayılır. Uladan 130 km herhalde 60 km yolumuz kaldı
..değer tabiki 

[img=http://img189.imageshack.us/img189/7585/img0501medium.jpg]

[img=http://img229.imageshack.us/img229/4136/img0502medium.jpg]

[img=http://img229.imageshack.us/img229/7250/img0508medium.jpg]

[img=http://img197.imageshack.us/img197/5783/img0509medium.jpg]

[img=http://img189.imageshack.us/img189/2693/img0510medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/1843/img0512medium.jpg]

[img=http://img188.imageshack.us/img188/4486/img0513medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/4209/img0514mediumr.jpg]
Köyceğize ulaşıyoruz. Bu aile Muğla' nın Ula ilçesinde bizleri misafir eden, dha önce kendilerinde kaldığımız ve yukarda da fotoları olan ailenin kızları ve damadı. İkiside öğretmen, çok misafirperver ve kültürlü insanlar, dediğim gibi beni hayretleri içinde bırakan bi misafir anlayışları var. Harika insanlar, bide daha 1 yada 1,5 yaşında şu an hatırlayamadım, tatlımı tatlı çocukları var
Köyceğiz, Muğla ile Fethiye' nin aşağı yukarı tam ortasında gibi.. Bu güzel aile ile tanıştıktan ve kısa bi sohbetten sonra, Fethiye yönüne doğru devam ediyoruz. Planımız bir gecede Fethiye' de geçirmek fakat kalabileceğimiz hoş bir ortam yakalayamazsak ısrarla kendilerinde kalabileceğimizi söylüyorlar. Bu güzel teminatla Fethiye' ye doğru yola koyuluyoruz. Fethiye merkeze 60-70 km kadar yolumuz kaldı.

[img=http://img200.imageshack.us/img200/2320/img0515mediuma.jpg]
Fethiyeye 10-15 km kala bir viraj ve çok tatlı bi koy görünüyor, aşağısında da bi çadır kampı, harika bi manzara, tabi olayın yabancısı olduğumuzdan orası neresidir bilemiyor, bi kaç poz çekildikten sonra yolumuza devam ediyoruz.

[img=http://img268.imageshack.us/img268/9673/img0517medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/6729/img0520medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/8161/img0521medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/659/img0522mediumg.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/5280/img0523medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/3308/img0524medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/7690/img0526medium.jpg]
Ne şans ki, Fethiye' de Umut' un arkadaşı Atakan şu an tatilde, Atakan' da Karamürsel' den arkadaşımız ve bizi otogarda karşılıyor. Ve kendisini takip ediyoruz. Bizi Ölüdeniz e götürücek, uygun bi çadır kampı bulursak kalıcaz, bu arada Fethye merkez ve ölüdeniz arası 12 km. Ölüdenize ulaşıyoruz, denize sıfır bir çadır kampına gidiyoruz falat kamp içersindeki yoğunluktan dolayı çadırımızı kurabileceğimiz uygun bi yer gözümüze kestiremiyoruz ve gece Köyceğiz' e dönme kararı alıyor, cıbı cıbı yapmak için ölüdeniz plajına yöneliyoruz. Bu arada motorda bi gariplik olduğunu sezmeye başlıyorum. Atakan önde arabayla gidiyor. Emmoğlunun cbfte oda tek kişi benim cbf te bende tekim. Ama emeoğlu Atakan' ın arabasının hemen dibinden gidiyor, ben ise geri kalıyorum, yer yer bayırlar var diğer cbf fişek gibi giderken benim motor çekmiyor. Aşağıda bahsettiğim ve daha sonra Muğlanın Ula ilçesinde, yola çıkmadan 1 gün önce yaptırdığım karbratör problemi burada kendini iyice hissettirmeye başlıyor. Neyse, Ölüdenize ulaşıyor ve Atakan' la buluşuyoruz, ilk önce soğuk bişeyler içiyoruz çünki buharlaşmak üzereyiz
Daha sonra cıbı cıbı 

[img=http://img81.imageshack.us/img81/875/img0527medium.jpg]

[img=http://img91.imageshack.us/img91/6867/img0528medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/3779/img0529medium.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/4772/img0530medium.jpg]
Ölüdenizde çok güzel bi paraşüt aktivitesi yapılıyor. Ölüdeniz merkez de bu işletmelerin büroları var. 110 eu diyolardı galiba, karşılığında sizi bi araçla tepelere çıkartıyorlar ve yukardan bi eğitmen eşliği ile atlıyorsunuz. Atlanılan nokta plajdan görünmüyor. Atlanlan nokta plajdan görünen tepelenin daha yükseğinde ve arkasındaymış.

[img=http://img81.imageshack.us/img81/9178/img0531medium.jpg]

[img=http://img232.imageshack.us/img232/7826/img0532medium.jpg]

[img=http://img233.imageshack.us/img233/1200/img0533medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/7117/img0534medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/4884/img0535medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/4193/img0536medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/471/img0537medium.jpg]
Atakan ve Umut, foto çektiğimden haberleri yok

[img=http://img232.imageshack.us/img232/8140/img0538medium.jpg]
Tayfun etrafı izliyor

[img=http://img198.imageshack.us/img198/7935/img0539medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/7580/img0542medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/8197/img0543medium.jpg]

[img=http://img37.imageshack.us/img37/2859/img0544medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/8572/img0545medium.jpg]
Akşam olmak üzere ve Ölüdenizden Fethiye merkeze doğru yol alıyoruz, güzel bir viraj ve manzara durup bi kaç poz çekildikten sonra yola devam ediyoruz, lakin açıktık Fethiye' de bişeyler yiyicez ve akşam olunca Köyceğize geri dönücez.

[img=http://img269.imageshack.us/img269/6523/img0546medium.jpg]

[img=http://img41.imageshack.us/img41/2672/img0547medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/4972/img0548medium.jpg]
Yolumuza devam ediyoruz ve Fethiye Merkeze ulaşıyoruz. Burada biyerde bişeyler yeyip sahilde bi cafeye oturuyoruz. Gece 22:00-22:30 sıraları Köyceğiz' e doğru yola çıkıyoruz. 60-70 km gibi bi yolumuz var. Geceyi burada geçireceğiz. Ertesi sabah ise Dalyan plajına gitmeyi düşünüyoruz. Köyceğiz' e ulaştık. Çok güzel bi balkonları var. Sadullah abimiz oldukça iyi saz çalıyor. Bizlerde kargaları aratmayan sesimizle eşlik ediyoruz. Bi kaç saat balkon muhabbetinden sonra uykuya dalıyoruz.

[img=http://img156.imageshack.us/img156/2921/img0549medium.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/8995/img0550medium.jpg]

[img=http://img190.imageshack.us/img190/6053/img0551medium.jpg]
Ailenin tatlı mı tatlı çocukları, 1,5-2 yaşlarında.

[img=http://img190.imageshack.us/img190/8017/img0553medium.jpg]

[img=http://img156.imageshack.us/img156/7913/img0554medium.jpg]
Emmoğluna nazaran biraz erken uyanıyorum ve cebimdeki nakit azaldığından Köyceğiz merkeze ulaşarak biraz para çekiyorum ve bi kaç kare foto çektikten sonra eve dönüyorum. Lakin kahvaltıdan sonra Dalyan'a doğru yola çıkıcaz..Evden 6 km Köyceğiz merkez.

[img=http://img190.imageshack.us/img190/6263/img0555medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/3580/img0556medium.jpg]

[img=http://img156.imageshack.us/img156/8528/img0557medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/9886/img0558medium.jpg]

[img=http://img132.imageshack.us/img132/6287/img0559medium.jpg]

[img=http://img80.imageshack.us/img80/5261/img0560medium.jpg]

[img=http://img245.imageshack.us/img245/2623/img0562medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/3076/img0565medium.jpg]

[img=http://img190.imageshack.us/img190/9421/img0566medium.jpg]
Bu arada Köyceğiz Gölü, denizle bağlantısı olduğu halde tatlı su olan dünyadaki 2 gölden biri imiş. İşimi halledip eve dönüyorum. Güzel bi kahvaltıdan sonra Dalyan' a doğru yola çıkıyoruz. Son olarak Dalyan plajı kaldı. Devam edicem. Hoş seyirler.
İlk etapta direk Kocaeli'den Muğla' ya gitmeyi düşünüyorduk ama daha sonra Ayvalık tada bi gece kamp yaparak o civarıda 1 gün olsa da görmek istedik ve Ayvalık' ta 1 gece kamp yaptık. Kamp şeytan sofrtasına 2-3 km kala. Ş. sofrası yolu üzerinde ve denize çok yakın hatta denize sıfır. Yani hemen havlunuzu alarak çadırınızdan bi kaç dk içinde denizde olabiliyorsunuz. Çadır sizdense geceliği 4 kişiye kadar 20 tl. +7,5 tl verirseniz çadıra elektrik çekiyorlar. Duş, tuvalet, bulaşıkhane vs gibi imkanlar kamp içersinde mevcut. Carrefourdan 4 kişilik çadırı 40 tlye aldık. 3 te mat aldık 5 veya 6 tl den yola öyle koyulduk.
Bu arada şu anda Balıkesir-Ayvalık yolu berbat durumda yapım çalışmaları var. toz toprak. Yolun çok büyük bi bölümü gidiş dönüş tek şerit. Umarım seneye çok daha iyi duruma olur.
Yola çıkış anımız: Km leri sıfırladık.

[img=http://img233.imageshack.us/img233/7929/img0441mediumj.jpg]
05:00 da bizim evin önünde toplandık. Yola çıktığımız yer Kocaeli/ Karamürsel ilçesi.

[img=http://img199.imageshack.us/img199/861/img0442medium.jpg]
İlk mola Yalova' da dayı oğlu üşüdü, çantadan kot montumu verdim.

[img=http://img33.imageshack.us/img33/6351/img0443medium.jpg]

[img=http://img402.imageshack.us/img402/1031/img0444medium.jpg]
Yalova' dan hareket ettik ve Susurluk ayranı ile kahvaltı yapabileceğimiz ana kadar mola vermemeye karar verdik ve en sonunda Susurluk sınırları içersinde bi dinlenme tesisinde mola vererek taze poğça ve bol köpüklü ayran ile kahvaltımızı ettik. Motolarda arka planda görünüyor bu arada

[img=http://img268.imageshack.us/img268/8443/img0445mediumy.jpg]
Susurluk' tan ayrılırken daltonlar gibi dizildik ve otopark görevlisi arkadaştan bizi bi poz çekmesini rica ediyor ve yola koyuluyoruz. En ufakları benim. En uzunları kardeşim. Ortancada dayı oğlu

[img=http://img402.imageshack.us/img402/4010/img0446medium.jpg]
Günün finali, Ayvalığa ulaştık, Şeytan Sofrası yolu üzerinde Sarımsaklı plajına 2-3 km mesafede güzel, nezih bir çadır kampı bulduk. Bir gece konaklıyıcaz, hedefe ulaşılmış olmasının verdiği rahatlıkla iyice yayıldık
Km fotoğrafını ertesi sabah Muğla'ya doğru yola çıkmadan önce çekmiştim. 10-15 km Ayvalık şehir içinde gezdiğimizi farzedersek, Şeytan sofrasına falan da gittik geldik. Kocaeli-Karamürsel / Ayvalık arası 390 km diyebiliriz.

[img=http://img200.imageshack.us/img200/2766/img0491medium.jpg]

[img=http://img398.imageshack.us/img398/1056/img0448mediumf.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/6641/img0449medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/8670/img0450mediump.jpg]

[img=http://img364.imageshack.us/img364/6748/img0451medium.jpg]
Ayvalıkta iken Şeytan sofrasına giderek günelşin batışını izleyebileceğimizi düşündük ve kampımızdan 2-3 km uzaklıkta olan Şeytan sofrasına bi kaç dk içersinde ulaştık. İnanılmaz hoş, güzel manzaralarla karşılaştık ve oldukça kalabalıktı. İlk fotoğraf Ş. sofrasının girişi. Buradan içeri araç girişi yasak.

[img=http://img146.imageshack.us/img146/1477/img0454medium.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/7079/img0457medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/4691/img0458medium.jpg]

[img=http://img194.imageshack.us/img194/5249/img0459medium.jpg]
1 lira ile çalışan bir dürbün, biz denemedik, pek rağbet görmüyordu sanırım, hiç kullananda görmedik.

[img=http://img269.imageshack.us/img269/388/img0460medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/4742/img0461mediumu.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/6678/img0462mediums.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/3253/img0465medium.jpg]

[img=http://img195.imageshack.us/img195/7021/img0466medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/328/img0467mediump.jpg]

[img=http://img353.imageshack.us/img353/9083/img0468mediumi.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/5370/img0469medium.jpg]

[img=http://img353.imageshack.us/img353/61/img0470mediump.jpg]

[img=http://img382.imageshack.us/img382/9602/img0471medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/7899/img0472medium.jpg]
Güneşin batışını izleyen ahali

[img=http://img444.imageshack.us/img444/3374/img0473medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/3853/img0474medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/7725/img0476medium.jpg]

[img=http://img181.imageshack.us/img181/1881/img0477medium.jpg]

[img=http://img444.imageshack.us/img444/1888/img0483medium.jpg]

[img=http://img352.imageshack.us/img352/5750/img0485medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/8992/img0487medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/5388/img0486medium.jpg]
Güneşin batışını izleyen herkez güneş battıktan sonra alkışlıyort ve kendince iyi dileklerde bulunuyor. Ş. Sofrası nıda gezdikten sonra sarımsaklı merkezde biraz turluyoruz ve kampa dönüyoruz. Ertesi sabah 5 gibi kalkıp toparlanma ve erkenden Muğla' ya doğru yola koyulma planımız var ama, kamp aydınlatması yeterli olmadığından 5 te toparlanabileceğimiz kadar aydınlık olmayınca çıkış saatimizi bi kaç saat uzatmak zorunda kalıyoruz ve toparlandıktan sonra basitçe bi kahvaltı ve yola koyuluyoruz.

[img=http://img444.imageshack.us/img444/1937/img0489mediumx.jpg]
Çadırımızı topladıktan sonra Ayvalık' tan ayrılmak üzereyiz.. İstikamet Muğla' nın Ula ilçesi.

[img=http://img233.imageshack.us/img233/4166/img0490medium.jpg]
Ayvalık' tan ayrılırken ki km miz..

[img=http://img233.imageshack.us/img233/2766/img0491medium.jpg]
Ayvalık' tan yola çıktık, İstikamet Muğla' nın Ula ilçesi. Orada Dyı oğlunun Muğla Üniversitesi yıllarından kalma çok samimi bir arkdaşının ailesine gidiyoruz, bir kaç gece orada ikamet edicez. Ayvalık' İzmir yolundayız, yol tamamiyle düzlük ve ovalık, dolayısıyla çok fazla rüzgar alıyor ve çevrede rüzgar trübinleri görüyoruz. Rüzgarın eşliğinde sürüşümüzde zorlaşıyor. Rüzgarın etkisiyle 80 i geçemediğimiz dahi oluyor.

[img=http://img24.imageshack.us/img24/4922/img0492medium.jpg]
Ayak üstü küçük bi mola, çok ilginç, çok uzun zaman oldu yola çıkalı ve yolda belki 80-100 km tabela yok. Şuraya xx km veya il, ilçe sınırı tabelası göremiyoruz. Neredeyiz, nereye gidiyoruz bi ayak üstü durum değerlendirmesi yapıyoruz, haritaya bakıyoruz ve doğru yolda olduğumuza kanaat getirerek yola devam ediyoruz.

[img=http://img198.imageshack.us/img198/5265/img0493medium.jpg]
Muğla' nın Ula ilçesindeyiz. Kalacağımız adrese ulaştık. Ayvalık' tan 361 km yol yaptık. Moto başına 35 tl gibi yakıt tüketimimiz oldu.
Eve vardığımz anki km. Motorları koyduğumuz yer, yani evin girişi..Evin önünden bi kaç poz..

[img=http://img198.imageshack.us/img198/2158/img0497medium.jpg]

[img=http://img189.imageshack.us/img189/18/img0495medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/6456/img0498medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/9637/img0499medium.jpg]
Uyumadan önce zincirleri kuru bi bezle temziliyerek yağlıyoruz. Gece güzel bi uyku çekiyoruz ve Tayfun (D.Oğlu) Sercan'ı (Misafir olduğumuz ailenin oğlu ve Tayfun' un Muğla üni..yıllarından arkadaşı) işine bırakıyor. Ula ilçesi Muğla merkeze 15 km uzaklıkta.Sercan Muğla' da bi muhasebe bürosounda çalışıyor ve gün içersinde bizimle beraber olamıyor. Bu arada Sercan' ın moto konusuna biraz yabancı olduğu gülüşünden anlaşılıyor ne dersiniz

[img=http://img198.imageshack.us/img198/6062/img0500medium.jpg]
Tayfun Sercan' ı Muğlaya götürdükten sonra geliyor ve aile ile birlikte güzel bi kahvaltı ederek yola koyuluyoruz. Şunuda eklemeden edemiyicem, bizleri misafir eden ailenin misafirperverliği şahsen beni şaşırtacak seviyede güzeldi. Kendimizi hiç yabancı hissetmedik ve çok güzel anılarla dolu güzel zamanlar geçirdik. Dondurmam Gaymak filmini izlediyseniz bu film Ula ilçesinde çekilmiş ve filmdeki şive tam anlamıyla buranın şivesi

[img=http://img189.imageshack.us/img189/7585/img0501medium.jpg]

[img=http://img229.imageshack.us/img229/4136/img0502medium.jpg]

[img=http://img229.imageshack.us/img229/7250/img0508medium.jpg]

[img=http://img197.imageshack.us/img197/5783/img0509medium.jpg]

[img=http://img189.imageshack.us/img189/2693/img0510medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/1843/img0512medium.jpg]

[img=http://img188.imageshack.us/img188/4486/img0513medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/4209/img0514mediumr.jpg]
Köyceğize ulaşıyoruz. Bu aile Muğla' nın Ula ilçesinde bizleri misafir eden, dha önce kendilerinde kaldığımız ve yukarda da fotoları olan ailenin kızları ve damadı. İkiside öğretmen, çok misafirperver ve kültürlü insanlar, dediğim gibi beni hayretleri içinde bırakan bi misafir anlayışları var. Harika insanlar, bide daha 1 yada 1,5 yaşında şu an hatırlayamadım, tatlımı tatlı çocukları var

[img=http://img200.imageshack.us/img200/2320/img0515mediuma.jpg]
Fethiyeye 10-15 km kala bir viraj ve çok tatlı bi koy görünüyor, aşağısında da bi çadır kampı, harika bi manzara, tabi olayın yabancısı olduğumuzdan orası neresidir bilemiyor, bi kaç poz çekildikten sonra yolumuza devam ediyoruz.

[img=http://img268.imageshack.us/img268/9673/img0517medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/6729/img0520medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/8161/img0521medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/659/img0522mediumg.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/5280/img0523medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/3308/img0524medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/7690/img0526medium.jpg]
Ne şans ki, Fethiye' de Umut' un arkadaşı Atakan şu an tatilde, Atakan' da Karamürsel' den arkadaşımız ve bizi otogarda karşılıyor. Ve kendisini takip ediyoruz. Bizi Ölüdeniz e götürücek, uygun bi çadır kampı bulursak kalıcaz, bu arada Fethye merkez ve ölüdeniz arası 12 km. Ölüdenize ulaşıyoruz, denize sıfır bir çadır kampına gidiyoruz falat kamp içersindeki yoğunluktan dolayı çadırımızı kurabileceğimiz uygun bi yer gözümüze kestiremiyoruz ve gece Köyceğiz' e dönme kararı alıyor, cıbı cıbı yapmak için ölüdeniz plajına yöneliyoruz. Bu arada motorda bi gariplik olduğunu sezmeye başlıyorum. Atakan önde arabayla gidiyor. Emmoğlunun cbfte oda tek kişi benim cbf te bende tekim. Ama emeoğlu Atakan' ın arabasının hemen dibinden gidiyor, ben ise geri kalıyorum, yer yer bayırlar var diğer cbf fişek gibi giderken benim motor çekmiyor. Aşağıda bahsettiğim ve daha sonra Muğlanın Ula ilçesinde, yola çıkmadan 1 gün önce yaptırdığım karbratör problemi burada kendini iyice hissettirmeye başlıyor. Neyse, Ölüdenize ulaşıyor ve Atakan' la buluşuyoruz, ilk önce soğuk bişeyler içiyoruz çünki buharlaşmak üzereyiz

[img=http://img81.imageshack.us/img81/875/img0527medium.jpg]

[img=http://img91.imageshack.us/img91/6867/img0528medium.jpg]

[img=http://img200.imageshack.us/img200/3779/img0529medium.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/4772/img0530medium.jpg]
Ölüdenizde çok güzel bi paraşüt aktivitesi yapılıyor. Ölüdeniz merkez de bu işletmelerin büroları var. 110 eu diyolardı galiba, karşılığında sizi bi araçla tepelere çıkartıyorlar ve yukardan bi eğitmen eşliği ile atlıyorsunuz. Atlanılan nokta plajdan görünmüyor. Atlanlan nokta plajdan görünen tepelenin daha yükseğinde ve arkasındaymış.

[img=http://img81.imageshack.us/img81/9178/img0531medium.jpg]

[img=http://img232.imageshack.us/img232/7826/img0532medium.jpg]

[img=http://img233.imageshack.us/img233/1200/img0533medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/7117/img0534medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/4884/img0535medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/4193/img0536medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/471/img0537medium.jpg]
Atakan ve Umut, foto çektiğimden haberleri yok

[img=http://img232.imageshack.us/img232/8140/img0538medium.jpg]
Tayfun etrafı izliyor

[img=http://img198.imageshack.us/img198/7935/img0539medium.jpg]

[img=http://img198.imageshack.us/img198/7580/img0542medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/8197/img0543medium.jpg]

[img=http://img37.imageshack.us/img37/2859/img0544medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/8572/img0545medium.jpg]
Akşam olmak üzere ve Ölüdenizden Fethiye merkeze doğru yol alıyoruz, güzel bir viraj ve manzara durup bi kaç poz çekildikten sonra yola devam ediyoruz, lakin açıktık Fethiye' de bişeyler yiyicez ve akşam olunca Köyceğize geri dönücez.

[img=http://img269.imageshack.us/img269/6523/img0546medium.jpg]

[img=http://img41.imageshack.us/img41/2672/img0547medium.jpg]

[img=http://img269.imageshack.us/img269/4972/img0548medium.jpg]
Yolumuza devam ediyoruz ve Fethiye Merkeze ulaşıyoruz. Burada biyerde bişeyler yeyip sahilde bi cafeye oturuyoruz. Gece 22:00-22:30 sıraları Köyceğiz' e doğru yola çıkıyoruz. 60-70 km gibi bi yolumuz var. Geceyi burada geçireceğiz. Ertesi sabah ise Dalyan plajına gitmeyi düşünüyoruz. Köyceğiz' e ulaştık. Çok güzel bi balkonları var. Sadullah abimiz oldukça iyi saz çalıyor. Bizlerde kargaları aratmayan sesimizle eşlik ediyoruz. Bi kaç saat balkon muhabbetinden sonra uykuya dalıyoruz.

[img=http://img156.imageshack.us/img156/2921/img0549medium.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/8995/img0550medium.jpg]

[img=http://img190.imageshack.us/img190/6053/img0551medium.jpg]
Ailenin tatlı mı tatlı çocukları, 1,5-2 yaşlarında.

[img=http://img190.imageshack.us/img190/8017/img0553medium.jpg]

[img=http://img156.imageshack.us/img156/7913/img0554medium.jpg]
Emmoğluna nazaran biraz erken uyanıyorum ve cebimdeki nakit azaldığından Köyceğiz merkeze ulaşarak biraz para çekiyorum ve bi kaç kare foto çektikten sonra eve dönüyorum. Lakin kahvaltıdan sonra Dalyan'a doğru yola çıkıcaz..Evden 6 km Köyceğiz merkez.

[img=http://img190.imageshack.us/img190/6263/img0555medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/3580/img0556medium.jpg]

[img=http://img156.imageshack.us/img156/8528/img0557medium.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/9886/img0558medium.jpg]

[img=http://img132.imageshack.us/img132/6287/img0559medium.jpg]

[img=http://img80.imageshack.us/img80/5261/img0560medium.jpg]

[img=http://img245.imageshack.us/img245/2623/img0562medium.jpg]

[img=http://img268.imageshack.us/img268/3076/img0565medium.jpg]

[img=http://img190.imageshack.us/img190/9421/img0566medium.jpg]
Bu arada Köyceğiz Gölü, denizle bağlantısı olduğu halde tatlı su olan dünyadaki 2 gölden biri imiş. İşimi halledip eve dönüyorum. Güzel bi kahvaltıdan sonra Dalyan' a doğru yola çıkıyoruz. Son olarak Dalyan plajı kaldı. Devam edicem. Hoş seyirler.
Son düzenleme: