cbf 150 korumalığının faydası var mı?

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
20
arkadaşım görsel açıdan da pek kötü durmuyor aslında ama bence hiç düşünme taktır derim bendede cbf 150 vardı sehpadan duruken düştü sadece demir çizildi ama olmasaydı çıkacak masrafı düşünemiyorum kesinlikle düşünme hemen taktır.....!
 
Katılım
6 Ara 2009
Mesajlar
6
arkadaşlar bnde cbf 150 var 2008 model 7000 km de ama hiç hızlı gitmiyor 2. viteste 60 gelince motor teklemeye başlıyor sizce neden olabilir ? motor 105 zor görüyor :S
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
arkadaşlar bnde cbf 150 var 2008 model 7000 km de ama hiç hızlı gitmiyor 2. viteste 60 gelince motor teklemeye başlıyor sizce neden olabilir ? motor 105 zor görüyor :S

ayrı bir konu açsaydın daha sağlıklı ve net sonuçlar alabilirdin ;)

koruma demiri taktırmadan önce görüntüyü bozduğunu düşünürdüm, şimdi ise koruma demiri olmayan cbf gördüğümde çıplak bu motor eksik diyorum :D
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
arkadaşlar bnde cbf 150 var 2008 model 7000 km de ama hiç hızlı gitmiyor 2. viteste 60 gelince motor teklemeye başlıyor sizce neden olabilir ? motor 105 zor görüyor :S

2. viteste 60 km hız mı race motormu sandın sen onu dostum altı üstü 150cc fazla bişey bekleme

koruma demirinin de çok faydası var tabi düşünce anlarsın.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Ben koruma demirinin motor bloğunu koruduğu gibi kaval kemiklerini de koruyacağına inanıyorum. neden dersen:
mobilete yandan çarpıldıığını gördüm. adam Elektirik tellerine kadar zıpladı resmen. adamın ayağı sağlamdı neden biliyormusun?
pedal tamponda asıl darbeyi almış..
15 cm dışarıda koruma demirlerimiz. emin ol yana yattığımızda da ayağımız oturuş pozisyonun da olursa altında ezilmez.. gidon denge topuzu koruma demiri fren manetleri eğer varsa topcase bunlar granajların yere değmesini engelliyecektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
194
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elbette koruma demiri aktır, bot neylerki
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Cbf 150 yi sıfır aldığım gün koruma demiri taktırmıştım. Daha 180 km olmamıştı ki 70 km hızla giderken yoldaki yağ yüzünden motor bir anda altımdan fırladı. Motor abartısız 200 metre sürüklendi, ben ise 10 metre sonra durdum. O acı içinde motoru yerden kaldırdım. Inan motorda birtek çizik bile yoktu. Koruma demirinin yola temas eden kısmı sürtünmeden erimişti. Sadece fren manetinin topuzu, gidon topuzu ve çanta çizildi. Demir hem beni hem de motoru korudu. Ayrıca yolda aniden kapı açan gerizekalı araç sürücü ve yolcularına karşı da çok önemlidir, ayağının kopmasını engeller.
 
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
8
dostum benim cbf 150 da gecen ay aldım ama koruma demiri olmadan olmuyo takdır bence alibeyköyde yıldız bisiklet var ordan bak istersen daha şık modeller var orda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst