- Katılım
- 12 Kas 2007
- Mesajlar
- 414
- Konu Yazar
- #1
Herkeze iyi akşalar bi sorum olacak,yolda giderken birde motor teklemeye başlıyo bunu herzaman yapmıyo,benzin hortumunu kontol etiğimde benzin gelmiyor depo kapağını açtığımda benzinin geldiğini görüyorum,kapakta hava alma deliği tıkanmıştır dedim kapağı söktüm temizledim delikte göremedim gerçi yine aynı sorun böyle bir sorunla karşılaşan varmı acaba.