- Katılım
- 15 Eki 2006
- Mesajlar
- 102
doğrudur sevgili metehan..güvenmemek lazım :rendeer:
abi beni niye almadınız bizim mekana gelmişsiniz habarım yok:queen: Normalde KPSS kursuna gidiyorum ama bir günlüğüne ekerdik artık:queen: Ben kartaldayım abi hemen altımızda toplanmışsınız.benzin parasındanda yırtıcaktım ne güzel
Hem benim cbf kırmızı sorunda olmazdı renkli olsun grubunuz
:rendeer: bir dahaki buluşmalara benide çağırın abicim :wiinkk:
işşallah kısmet olursa bende gelmek isterim.Şöyle bir konvoy oluşturalım yahu:cherry: öyle 3 motorla olmaz bu işler:cherry: Gerçi benim daha rodaj bitmedi 200km oldu yahu:cyclopsan
not:Bende nişantaşı çocuğuyum benide alsanıza aranızaa(alıntı burhanın lafı avrupa yakası)
bende zevk aldım...yazın düşünsene...o sahil bir başka tatlı olur...açılıcaz ksımetse...
Ooo! Siz çoktan sezonu açmışsınız, darısı bizim başımıza.
Bizim yerimize de gezin.
Vay be, o çay içtiğiniz yere bir kaç kez gittim, benim en çok turladığım yol o sahil yoludur. İyi yapmışsınız yaa, yakında daha kalabalık buluşmalarda beraber oluruz umarım. Bu arada Metehan'da benim montun aynından almış, benimki siyahı sadece.![]()
Şu Mart gelsin bakalım motorumuzu bi yanımıza alalım, ondan sonra ben de katılırım fırsat oldukça sizlere.
Mete sana özelden cebi atayım. Gerçi Pazar arasanızda gelemezdim, eşimle tiyatroya gittik daha önceden planlanmıştı. Artı motor şu an Kadıköy'de değil Kartal'da arkadaşın garajında, Mart başı gibi yanıma alıcam, ondan sonra her fırsatta gelirim ben de ve evet öyle 6 - 8 cbf150 çete gibin dolaşırız yauu![]()
evet çete olucaz, dört tekerlerin üstüne üstüne sürücez, sıkıştırıcaz onlar, yanlarından geçerken camlarını balgamlarla sıvayacağız...:mrgreen:
şimdi böyle diyorumda dün oturduğumuz çay bahçesinin otoparkında bi dört tekerin aküsü bitmiş..çocuk ezik bi şekilde yanımıza gelerek abijim şuna bi el atarmısınız, el pençe divan modları...
insan yüreği işte metehanla gittik el attık..el attık tabi ama vakti geldiğinde balgamda atmayız anlamına gelmiyor tüm bunlar..:cherry: