- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 482
Yakışır metehan abime...) Ne zaman trafikte görsem araba ile üstüne kırıyorum
aklı gidiyor ....
))
:cherry::cherry:
Yakışır metehan abime...) Ne zaman trafikte görsem araba ile üstüne kırıyorum
aklı gidiyor ....
))
![]()
şahsına münhasır bir mete fotosu:queen:
seviyom lan seni:rendeer:
hala biraz şişman sanki