CBF 150 İle 3 Günlük 1400 KM Uşak Seferi ( Metehan )

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
SANY0412-2.jpg



şahsına münhasır bir mete fotosu:queen:

seviyom lan seni:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
101
mete abi gezi degil tatil yapmişsın eline motoruna saglik bu arada yağmurluk cok guselmiş benim yok öyle birsey almayı dusunuyorum :queen:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Eyvallah Metehan usta güzel gezmissin. PAylasimin icin coook tesekkürler.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Mt aleminin delikanlılarından, özü sözü bir, dobra dobra yalakalıktan uzak,

kalbi safi/temiz Metehan abime saygılarımla,

her ne kadar buralara takılamasanda daima gelirsin aklımıza.

kim ne derse desin, giyim kask konusunda daha süperleri olabilir,ancak

Herkes 1-2 bin tl lik motora bile sahip olabilmek için senelerce didinip para biriktirirken Abim kıyafetini yenilememiş çokmu,

Önemli olan şey; sahip olunanla mutlu olmak değilmidir.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ulen ben bu topici kaçırmışım.Mete-han ı görmek ne güzel.
Ah metecim ah sen gideli buraların tadı tuzu kalmadı hiç.Kasklı führerler terör estiriyor buralarda.Gelde kurtar bizi METEHANSultanım.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Mükemmel bir solo-uzun yolculuk.:cat:

Metehan arkadaşım CBF 150 ile daha nice km.leri kazasız belasız gezmeni diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
güzel gezi olmuş abi gitmiş gezmiş kadar olduk köy hayatını bilirim ve çok severim o temiz hava o sessizlik sadece agacların yaprak sesleri benim butun yorgunluğumu alır paylaşımlarınız için teşekkürler ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Değerli arkadaşlarım banlı günlerimde açtırdığım bu topaca cevap vermek bugüne nasip oldu...ilgi alakanız zahmet edip fotolara baktığınız için teşekkür ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst