- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
Selamlar metehandro'ya..
Yaldır yaldır gidip gelmiş gene misler gbi..
Yalnız şu Deli Cevat pardesüsü ile max kaskını değiştirtemedik gitti adama![]()
Efsane oldu artık o pardesü.
Selamlar metehandro'ya..
Yaldır yaldır gidip gelmiş gene misler gbi..
Yalnız şu Deli Cevat pardesüsü ile max kaskını değiştirtemedik gitti adama![]()
iso sanada ayrıyetten teşekkürler temiz don ve faniları sana gönderiyorum iletirsin :queen:
İnad etme metem gel vazgeç değiş nickini İP ni Kendi topağını kendin aç eski gunlerdeki gibi...
Mesela yeni nickin MThan Olsun