CBF 150 Düzce'de...(438 Km)

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
trattataa ile geçtiğimiz haftasonu şöyle uzak bir yerlere gidelim düşüncemiz vardı ancak 27 mayıs pazar günkü mali kongre toplantısını hatırlayınca ona üzülerek başka bir haftasonu gezelim demiştim.
sabah klübe gidip toplantıya katıldım ve öğlen gibi eve geldim.
dsci2160qy8.jpg


hava da acayip güzeldi ama uzun yol için geç kalmıştım normalde.ancak içimdeki uzun yol tutkusu bana bir türlü rahat vermiyordu ki zaten toplantı boyunca da "keşke başka bir zaman olsaydı bu toplantı da bugün yol yapsaydık" diyip durmuştum.sonuçta uzun yol isteğim ağır bastı ve aslında günü yarılamama rağmen hemen trattataa yı aradım.konuşmamız aynen şöyle: :)
-hadi yola çıkalım
-nereye?
-valla nereye olursa, aslında aklımda bir yer var ama öğleni geçti saat, sen ne dersin?
-valla bende çok yol yapmak istiyorum.aklındaki yer neresi?
-düzce, 450 km falan gidiş geliş
-valla geç meç ama hadi gidelim, 10 dakka sonra sendeyim

ve 10 dakika sonra ben hazırlanıp aşağı inmiş ve trattataa ile buluşmuş yola koyulmuştuk.saat takriben 12:30 civarı.
akşam arkadaşlarıma yemek için söz verdiğimden vaktimiz de kısıtlıydı aslında ama yol tutkusu işte, insanın yakasını bırakmıyor.bu düşüncelerle akşam saat 8de geri dönmüş olurmuyuz düşünceleri ile yola koyulduk.
ilk durak otobandan hemen sonraki burger king, yol planlaması yapar bir kahve içer kendimize geliriz dedik.
dsci2162tp9.jpg


kahvelerimizi içtikten sonra yola koyulduk, yaklaşık 40 dakika sonra sakarya il sınırındaydık.ee bir kaç kare almadan olmaz...
dsci2163wy0.jpg


dsci2164zh3.jpg


dsci2165bz8.jpg


tekrar yola koyulduk, düzceye doğru yol aldıkça hava hafiften de olsa bulutlanıyordu.eyvah acaba yağmur faln yağarmı diye düşünürken hava iyice soğumuştu.trattataa da üstüne bir şeyler giydi...
dsci2166yo2.jpg


dsci2167xy2.jpg


dsci2168zx1.jpg


dsci2169lt9.jpg


tekrar yola koyulduk ve daha 10 dakka olmamıştı ki düzce il sınırına gelmiştik bile...
dsci2170ln7.jpg


dsci2171et5.jpg


dsci2172bw5.jpg


dsci2173pk8.jpg


gene yola koyulduk bu sefer yeşilyayla tesislerinde ihtiyaç molası verdik... :p
dsci2174mz4.jpg


dsci2175ni1.jpg


dsci2176ey5.jpg


dsci2177zl6.jpg


dsci2178gn8.jpg


dsci2179nz5.jpg


yaklaşık 1 saat sonra da 16:50 gibi düzcenin içindeydik artık.
dsci2180lu3.jpg


dsci2181gk9.jpg


dsci2182zi8.jpg


dsci2183vl0.jpg


tamam geldik işte hadi geri dönelim olmaz dimi?
bende öyle düşündüm ve eşim düzceli olduğu için bari babaannesini bir kapıdan ziyaret ediim elini öpelim, sonra bir yerde oturur bir lokma bir şey yer geri döneriz dedim ama daha önce defalarca düzceye gitmeme rağmen aran dur bir türlü evi bulamadım.heralde yimpaşın oralarda 15 dakka bir aşağı bir yukarı dolanıp durmuşumdur evin sokağını bulmak için ama nafile.bari kayınçoyu (massimo-ex) ariim de ona sorayım dedim bir de ne göriim.onlarda hep beraber düzceye gelmemişlermi kayınpeder falan.nerdesiniz dedim, köye efteniye ye gidiyoruz dedi.oraya nasıl geliniyordu hatırlatsana dedim, gölyakaya gel oradan anlatırım dedi.ben de trattataa ile hemen gölyakanın yolunu tuttuk.ist yolu girişinde benzin alırken bir daha aradım ki vaktimiz az, siz şu an nerdesiniz bir görüp geri dönücez demek için ama onlar yemeğe kalmaya karar vermişler, biz de akşama sözüm olduğu için köye kadar gidemezdik ve gölyakada bir şeyler atıştırıp geri dönmeye karar verdik kimseleri göremeden.
işte gölyaka bld parkında bir şeyler atıştıtırken
trattataa yarın tavuk döner, ben de 1 pors ıslama köfte götürdük orda. :D
dsci2184be4.jpg


dsci2186ef4.jpg


dsci2187gr1.jpg


dsci2188ci2.jpg


27052007002cg0.jpg

istanbul dışında olduğumuz ne kadar da belli değil mi? :p

dsci2189tu6.jpg


dsci2190vm8.jpg


sonrası ise malum.saati 18:00 yapmıştık ve artık geri dönme zamanı gelip çatmıştı.biz de atladık motorlarımıza istanbula doğru yola koyulduk.bunlarda dönüş fotoğrafları

sakarya gölünün yanında güzel bir dinlenme tesisi
dsci2191xv7.jpg


dsci2192mq2.jpg


dsci2193bj1.jpg


dsci2194qv4.jpg


dsci2195sq0.jpg


bu fotoğraflarda artık iyice ist e yaklaştığımız zaman.nerdeyse 180 km dir mola vermiyorduk, hava da kararmay başlamıştı, bir dinlenelim dediğimiz yer.
dsci2196rr5.jpg


dsci2197cl1.jpg


dönüşte ne mi oldu?
:p saat 20:00 de gelirim dediğim yemek masasına saat 21:30 da ancak oturabildim...
ama inanın geç kalmama değdi.
bir anda aklıma gelen gezide sağolsun cbf im beni hiç üzmedi.tık bile demedi maşallah.sollamalarda hep gücü kuvveti yerindeydi.hem gidişte hem de dönüşte 120 ye kadar çıktı ama ort seyir hızımız 110 km civarıydı.
ben bu yolculukta cbf imi daha da çok sevmeye ve güvenmeye başladım.artık aklıma ne zaman bir gezi planı gelse anında gerçekleştirebileceğimi ve cbf imin beni yolda bırakmayacağını çok iyi biliyorum.trattataa nın da ne zaman olursa olsun yine benim daimi yol arkadaşım olacağını da biliyorum.valla başkası olsa "bu saatte ne düzcesi, kafyımı yedin" derdi bana ki sağolsun trattataa liseden beri hep yaptığı gibi beni gene yalnız bırakmadı ve bırakmayacağını da biliyorum...
THE SON... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sende kimsin ya? :)
ulan!

çok ayıp, hiç yakışıyomu senin gibi adama,
pazar günü işi gücü bıraktık seni arkadaşlarının yanına götürdük bir de
alacağın olsun :p
dsci2181gk9.jpg


hatta dönüşte 19:00 matinesinde tren bile seyrettirdim sana
ne çabuk unuttun...
27052007003gu7.jpg

27052007005fh5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
yaw canın sıkılmadımı yolda gıderken ben en son 112 km felan yaptım yolda bı kıtap okumadıgım kaldı galıba hata yaptım keske 250 lık alsaydım barı ama aklımda gs 500 var bunla 100 un ustune cıkamadım bı turlu uzun yolda ama aklılandım bı daha uzun yola asla dıyorum ben :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
dostum tebrik ederim güzel gezi yapmışsını motorun lastikleri nasıl benimkiler yaşta zayıf gibi duruyor
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
16
vayyy be güsel gezi olmuş benim memlekete doğru iii gitmişiniz valla bende orda idim ama şans görüşemedik ne yapalım bidahakine gen gideriz bu sefer bende olayım ki sabah çıkalım sizi bayabi yere götürürüm akçakocaya falan gideriz oralar daha süper ayarlarız bişeler anladın sen onu :D
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Vay bızım buraya gelmısınız yaw Bende Düzcede yasıyorum ( Düzcelıyımde ) hos geldınız. Gercı merkezde durmadınız sanırsam ilçelere Gölyaka falan oralara gıtmıssınız sanırım.Kac saatte geldınız İstanbuldan molalar dahil ??
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet güzel gezi gerçekten..nitrious sende gelirsin artık nolcak bak herkez gidiyo geliyo...:cherry:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
süper gezi olmuş apartopar gitmenizde geziyi
daha keyfli hale getirmiş sanırım
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dostum tebrik ederim güzel gezi yapmışsını motorun lastikleri nasıl benimkiler yaşta zayıf gibi duruyor

ben limitleri fazla zorlamadığım için pek dert etmiyorum açıkçası ama tabii ki ıslakta kayma hissettiğim oluyor.ama dediğim gibi ben tatlı su motorcusu olduğum için ve havalarda artık iyice ısındığı ve asfalt daha da sıcak olduğu için bu yaz pek lastik değiştirme falan yapacağımı düşünmüyorum.seneye Allah Kerim...

Vay bızım buraya gelmısınız yaw Bende Düzcede yasıyorum ( Düzcelıyımde ) hos geldınız. Gercı merkezde durmadınız sanırsam ilçelere Gölyaka falan oralara gıtmıssınız sanırım.Kac saatte geldınız İstanbuldan molalar dahil ??

aslında yola çıkarken düzceden de arkadaşlar olduğunu biliyordum ve acaba siteye msg atiim mi dedim ama çıkışımız öyle ani olduki ve acaba okunurmu okunmaz mı falan diyerek boşverdim.senin mesela düzceden olduğunu biliyordum.belki orada karşılaşırız diye ama sanırım karşılaşamadık.gene gelicem oralara ama.dediğim gibi eşim düzceli.kurtuluşum yok :p

Düzce'de Sezai hocanız var, bir dahaki gezinizde unutmayın.

valla yukarda dediğim gibi haber verecek bir durumda illaki veririm zaten ama bu seferki çok ani oldu.
yani resmen 250 km git, çay iç, dön gibi oldu :cherry:

süper gezi olmuş apartopar gitmenizde geziyi
daha keyfli hale getirmiş sanırım

evet bence de böylesi daha iyi.hatta bu saatten sonra bu gibi gezilerde daha bir rahatım.cbf in beni çoook büyük bir şanssızlık olmazsa yolda bırakmayacağını çok iyi biliyorum artık çünkü :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla tam hayal ettim ansızın birden aniden birdenbire gezisi...:ptebrikler...fotolarda şahane...


gıngerdan haberi olan varmı...yaşıyormu...


sereye abi ben gelicem marak etme...:paz buçuk kaldı...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam güzel gezi olmuş:)Sanırım geziler plansız gidilirse güzel oluyor :p Bende patlatıcam bir gezi bu aralar,yaralarım depreşdi :cherry::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hocam güzel gezi olmuş:)Sanırım geziler plansız gidilirse güzel oluyor :p Bende patlatıcam bir gezi bu aralar,yaralarım depreşdi :cherry::queen:

bırak dostum allasen...sen bizim 4 levenete gelemezsin....birde İstanbul dışı diyosun...Şehir içi tatlı su motorcusu seni...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bende Düzce liyim yaaa:pale:
Ben de gelirdim söyleseydin:p
elbette şaka, ancak bizim oralar çoookk yeşil, çoook Düz, şahane tabiattır yaaa :cat:
Şimdi kekik kokar her yanı:pale:

Aslında iyi bir plan ile, TEM den 2 saatte gidilen, rahat bir gezi yapmalı. Haftasonu olsa da, Efteni tarafında çadır kampını da katsak mı???
çepeçevre dağlara Cross çu arkadaşlar çıkarlar, cruider ciler uzunyol ihtiyaçlarını giderirler, Endurocular kafalarına göre :queen:
Bizler basarız geyiğin muhabbetine gece ateş başında.
Scooterciler ''Vay bea, bizim Motur buralara kadar gelirmiydi'' deseler.
Racing ciler biz varana kadar iki üç tur dolansalar TEM de??
Vallah dilin kemiği olmasa da çok özlemişim o tarafları.
İyi gezi, Solo da olsa küsmedim ben arkadaşımıza:queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Bende Düzce liyim yaaa:pale:
Ben de gelirdim söyleseydin:p
elbette şaka, ancak bizim oralar çoookk yeşil, çoook Düz, şahane tabiattır yaaa :cat:
Şimdi kekik kokar her yanı:pale:

Aslında iyi bir plan ile, TEM den 2 saatte gidilen, rahat bir gezi yapmalı. Haftasonu olsa da, Efteni tarafında çadır kampını da katsak mı???
çepeçevre dağlara Cross çu arkadaşlar çıkarlar, cruider ciler uzunyol ihtiyaçlarını giderirler, Endurocular kafalarına göre :queen:
Bizler basarız geyiğin muhabbetine gece ateş başında.
Scooterciler ''Vay bea, bizim Motur buralara kadar gelirmiydi'' deseler.
Racing ciler biz varana kadar iki üç tur dolansalar TEM de??
Vallah dilin kemiği olmasa da çok özlemişim o tarafları.
İyi gezi, Solo da olsa küsmedim ben arkadaşımıza:queen:

valla trattataa ile bir çadır olayına girmeyi düşünüyorduk zaten biz de ama çanakkale tarafları diyorduk.sen bize güzel bir teklif yaparsan düzceye bir kere daha uğrayabiliriz valla.(ne bir keresi yaw, ben her sene zaten illa oralara gidiyorum,şikayetçi değilim haaaa, yanlış anlamayın)
hadi bakalım, güzel bir plana hayır demeyiz valla(iş başkasına nasıl yıkılır, ders1 :p )
bir de neden bana küsecekmişsin ki?ne güzel memleketine gitmiş, resimler çekmiş, hasret gidermişim.yok küsseydin bir de?(dedim ya ani gezi diye, haber verecek bile vakit bulamadık, kafaya esince coşuyoruz biz trattataa ile :p )
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
boluyada bekleriz yakın bi zamanda...:mrgreen: Düzcede sezai abi boluda da ben varım.. İst mt Boluya bi ara gezi planlaması yapmayı düşünüyoruz zaten Mete_han abimizle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst