CBF 150 Düzce'de...(438 Km)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Düzce miiiiiii:queen::queen:
Plan yapıyordum tam ben de bu site arkadaşlarıma nasıl İYİ bir yer göstertsem diyeee:cat::cat:
Çadır da olabilir:silent: Efteni de mangal:silent: Ya da başka türlüsü:silent:
maksat bizim yeşillikler ön planda olsa:silent:
Yav bir Düzce gezisi yapabilsek mi, hem de herkese uyan:queen::queen:

kesinlikle evet derim...Sereye hocamda orada zati...bi yere gitmeden onu bi yakalayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst