- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Düzce miiiiiii:queen::queen:
Plan yapıyordum tam ben de bu site arkadaşlarıma nasıl İYİ bir yer göstertsem diyeee:cat::cat:
Çadır da olabilir:silent: Efteni de mangal:silent: Ya da başka türlüsü:silent:
maksat bizim yeşillikler ön planda olsa:silent:
Yav bir Düzce gezisi yapabilsek mi, hem de herkese uyan:queen::queen:
kesinlikle evet derim...Sereye hocamda orada zati...bi yere gitmeden onu bi yakalayım...