CBF 150 Devir saatli gösterge Takılırmı ? (takıldı bile)

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
pazar günümü montaj için ayırdım, ve çıkan görüntü budur.

diger göstergeye göre benzin seviyesindeki değişimi daha hızlı gösteriyor./ frenleme, saga sola yatmada tepkisi daha hızlı)
devir saatini bobinin çıkışından aldık üzerindeki tesisatta bitek o eksik digerleri uyuyor sorun yok.
19092010416.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
fotograflı gosterirmisin? ayrıca dvir gostergesini nerden buldun?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüntü çok estetik olmuş.
Fakat rölanti göstergesi doğrumu acaba?
Birde hız kadranında değişiklik oldumu?
Yani 80 ile giderken şaşma yaparmı acaba?
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Güzel olmuş olmasınada...

Nasıl montaj yapıldı,göstergeler kendi kafasına göremi gösteriyor yoksa doğru olanımı,uyan veya uymayan çıkış ve girişler hangileri + resimler nerde...

Birazdaha açıklama lazım (Şimdi heycan bastı birden:cherry:)

Birazdan cbf 150'ciler bombardımana başlarlar:mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Sayfalarca tartışıldı bu konu tam olarak bilgi verirmisiniz çok meraklandım yahu :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Arkadaşlar yurt dışından arkadaşım ziyarete gelirken getirdi, ürün direk hondanın kutusunda geldi,plastiğin iç kısımlarındada honda ibaresi mevcut ,orjinal honda direk göstergeyi komple söktüm bunu taktım, resmi orjinal boyutunda bakarsanız km saatide 000000 yazıyor zaten devir olarakta hız olarakta normal gösteryior, 120 km/h 8000 rpm benzin göstergesinin tepkimesi biraz hızlı oldu sadece tek fark bu,

çan çin çon yan sanayi vs bi ürün değil zaten direk söktüm soketleri yenisinin soketlerini taktım sadece deviri gösteren kabloyu bobinin çıkışına bagladım,
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yurt dışından arkadaşım ziyarete gelirken getirdi, ürün direk hondanın kutusunda geldi,plastiğin iç kısımlarındada honda ibaresi mevcut ,orjinal honda direk göstergeyi komple söktüm bunu taktım, resmi orjinal boyutunda bakarsanız km saatide 000000 yazıyor zaten devir olarakta hız olarakta normal gösteryior, 120 km/h 8000 rpm benzin göstergesinin tepkimesi biraz hızlı oldu sadece tek fark bu,

çan çin çon yan sanayi vs bi ürün değil zaten direk söktüm soketleri yenisinin soketlerini taktım sadece deviri gösteren kabloyu bobinin çıkışına bagladım,

Çakma bi ürün olacağını bende zannetmiyorum.
Çünkü bi ürünün çakması olması için önce orjinali olması lazım.
Şimdi senin motor ''0'' Km mi oldu? :)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Bende yurtdışın getirmeye baktım ama olmadı devamı yok mu peki ?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Çakma bi ürün olacağını bende zannetmiyorum.
Çünkü bi ürünün çakması olması için önce orjinali olması lazım.
Şimdi senin motor ''0'' Km mi oldu? :)

isterseniz kolisi üzerindeki parça referans numarasını vereyim bi sorun servise belki getirebilir.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Evet numara ve benzeri şeyler işe yarar aslında ama hondanın getirceğini sanmıyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
doğru olabilir, ama uğraşıcağını sanmıyorum
dediğiniz yerden toplu olarak ödemesi yapıldıktan sora faturalı bir şekilde kargo yapamazlarmı deddiğiniz gibi fiyat uygunsa bence toplanıp yapmaya değer.

Çin'den alışverişin güvenilir bir yolunu bulamadık henüz.
En garanti işlem oradaki bir tanıdığın getirmesi.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
31
cbfye kanım ısındı :D gerçekten çok güzel olmuş güle güle kullanın bi firma toplu olarak getirse :queen: eminim çok dua alır :mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
cbfye kanım ısındı :D gerçekten çok güzel olmuş güle güle kullanın bi firma toplu olarak getirse :queen: eminim çok dua alır :mrgreen:

Duayı geçtim para kazanır, gümrük şirketlerinde tanıdığım olsa getirtirdim bir şekilde. :cat: bir liste yapsak adet olarak, getiren arkadaşa verip bir hesaplayıp birdahaki gittiğinde kendine kargolasa ,yani bizden biri olur çinden gönderen buradan da biri teslim alıp dağıtımını kargoyla yapar, kimse de pişman olmaz sanırım. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
ne kadar saglıklı calısıcak bilmiyorum ama gercekten güzeel olmus mütiş işcilik falan..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst