Cb 250r Hakkında

Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Arkadaşlar aranızda bu modeli kullanmış deneyim etmiş olan varmıdır ? Önceden cbr250r ve sonrasındada r25 kullandım ama tarz değişikli nedeniyle 2015 model bir xmax 250 abs aldım. Her nekadar müthiş konforlu motosiklet olsada bana pek motosiklet hissiyatı vermedi. Çabuk soğudum o yüzden tekrar vitesli bir motosiklete geçmeyi düşünüyorum. Sizce bu model nasıldır ? Cbr 250 modelindeki gibi krank sorunu varmıdır ? Kullanan veya deneyim eden arkadaşlar yorumlarını paylaşabilirmi ? Gidişi sürüş deneyimi nasıldır ?
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Bende var r25 ten geçtim.Bence acayip keyifli bir motor.Frenleri süspansiyonları gayet kaliteli.Gidiş olarak tatmin ediyor son hız takıntısı yoksa.R25 7bin devirden önce hiç gitmiyor tork yok.Ama bu alette tork var her devirde yürüyor.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
tıpı guzel ancak cok ufak artcı sı olmacak ve boyu 170 ı gecmeyen 80 kıloyu asmayan ınsanlar ıcın uygundur
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Yol arkadasim olur kendileri.Ufak, hafif ve torkludur. 6 bin devir civari kullanildiginda cok ekonomik ve rahattir.

Kroniksiz. Frenleri guzel. Varsa sorun yardimci olabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst