Çaylarrrr

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Selam abiler, bergamotlu çay olarak bildiğimiz "earl grey" zımbırtısı gibi farklı aromalara sahip çay önerebilir misiniz ?:cherry:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Selam abiler, bergamotlu çay olarak bildiğimiz "earl grey" zımbırtısı gibi farklı aromalara sahip çay önerebilir misiniz ?:cherry:

Farklısını bilmem , tecrübe konuşuyor " AHMAD " (ahmet olsa gerek) silindir teneke kutu olacak , bergamot'un nirvanasına , çay'ın şelalesine varacan.. gerisi heyecan.

Hiçbir şey ile karıştırmadan demlenecek , zaten karışım yapacam deniyorsa marketteki herhangi bir harman çay kullansın , heder rüsva etmesin güzelim çay'ı.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
çaykur vs sadece çayları sevmem...
kıbrıs da yaprak çaylar var...
ceylon, polo... daha 5-6 marka daha var... tadı çok hoşuma gider... her gün sabah akşam demler...
1 yemek kaşığı attım mı koca demlik çay olur... çaykur gibi 3-4 kaşık doldurmaya gerek yok...
gene bergamotlu twinings marka bir çay daha var... sarı kutuda olandan... o da çok hoşuma gider...
tabi bunlar hep kıbrısta :D :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Aromalı çay sevmem, bitki çaylarından da bir tek kuşburnu ve yeşil çay içerim nadiren. Doğuş filiz çay içiyoruz evde tavsiye ederim. pahalı gelmezse Çaykur Filiz çayın üstüne yoktur.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bergamot sevmiyom.
Sade ve demli olacak bence...
Belki bir tutam kokulu cay, citir citir bir soba :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
İzmitte merkezde bir cafe var orada geçen sıcak beyaz çikolata içtim on numara bişeydi 2 liramıydı neydi bardağı kilosu 40 liraymış..
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Beni çaya küçükken içine bisküvi sokmak için işe yarayan birşey olarak alıştırmışlardı.

O sebeple kahvaltıda yarım çaybardakçık içerdim,hiç sevmezdim.kahve çok severdim.

Sağlık problemim olunca kahveyi terkettim.
Çaya başladım:) Artık seviyorum.Benim için içine bisküvi sokulacak basit bir sıvı değil sadece.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
- Çaycı, bütün foruma benden çay getir... "iyiyse" 1 bardakda bana. :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ronnefeldt in tütsülenmis cayi,vanilyali kirmizi cayi ve mountain herbs olan bitki cayini tavsiye ederim
 

0km

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2017
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmad tea çok iyi
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
çaykur vs sadece çayları sevmem...
kıbrıs da yaprak çaylar var...
ceylon, polo... daha 5-6 marka daha var... tadı çok hoşuma gider... her gün sabah akşam demler...
1 yemek kaşığı attım mı koca demlik çay olur... çaykur gibi 3-4 kaşık doldurmaya gerek yok...
gene bergamotlu twinings marka bir çay daha var... sarı kutuda olandan... o da çok hoşuma gider...
tabi bunlar hep kıbrısta :D :cherry:

Ben de Kıbrıs'tayım. En kısa sürede deneyeceğim :)
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Arkadaşlar bu dediğiniz çaylar nerde satılıyor.
Benim bildiğim tek çay bildiğimiz siyah çay,ıhlamur,kuşburnu birde sayılırsa oralet :) vanilyalı tütsülenmiş bergamot neymiş vay canına:)
Şu konuda kendimden utandım millet neler içiyor.
Bizim evde her sabah bildiğimiz çay demlenir annemle konuşucam artık vanilyalı tütsülenmiş bergamot çayı yapıyoruz yasalar değişti dicem.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar bu dediğiniz çaylar nerde satılıyor.
Benim bildiğim tek çay bildiğimiz siyah çay,ıhlamur,kuşburnu birde sayılırsa oralet :) vanilyalı tütsülenmiş bergamot neymiş vay canına:)
Şu konuda kendimden utandım millet neler içiyor.
Bizim evde her sabah bildiğimiz çay demlenir annemle konuşucam artık vanilyalı tütsülenmiş bergamot çayı yapıyoruz yasalar değişti dicem.

https://www.tea-excellence.com/
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Arkadaşlar bu dediğiniz çaylar nerde satılıyor.
Benim bildiğim tek çay bildiğimiz siyah çay,ıhlamur,kuşburnu birde sayılırsa oralet :) vanilyalı tütsülenmiş bergamot neymiş vay canına:)
Şu konuda kendimden utandım millet neler içiyor.
Bizim evde her sabah bildiğimiz çay demlenir annemle konuşucam artık vanilyalı tütsülenmiş bergamot çayı yapıyoruz yasalar değişti dicem.

Bizi gören de İngiliz kraliyet ailesinden sanacak :cherry: Şaka bir yana her konuda farklı şeyleri keşfetmek güzel oluyor :cat:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Vay anasını, fırsat ürünü 50gr çay 30TL. Yok ben keşfetmekten vazgeçtim, Çaykur'dan şaşmıcan.

adamlar dunyanin cesitli bolgelerinden topluyor gelmesi etmesi gumrugu falan derken boyle oluyor ben bardak poset olanlarindan aliyorum genelde uygun oluyor ve montain herbs olan cay kis aylarinda vazgecilmezim oluyor tadi kisin bogazlarimi cok rahatlatiyor zaten gune icmeden baslamiyorum diyemem ama arada keyif amacli iciyorum
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Bergamot çayı bı tuhaf yapıyor sanki yağ gibi oluyor , en temizi az bı tomurcuk dayan filiz çaya .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst