Selam abiler, bergamotlu çay olarak bildiğimiz "earl grey" zımbırtısı gibi farklı aromalara sahip çay önerebilir misiniz ?:cherry:
çaykur vs sadece çayları sevmem...
kıbrıs da yaprak çaylar var...
ceylon, polo... daha 5-6 marka daha var... tadı çok hoşuma gider... her gün sabah akşam demler...
1 yemek kaşığı attım mı koca demlik çay olur... çaykur gibi 3-4 kaşık doldurmaya gerek yok...
gene bergamotlu twinings marka bir çay daha var... sarı kutuda olandan... o da çok hoşuma gider...
tabi bunlar hep kıbrısta:cherry:
Arkadaşlar bu dediğiniz çaylar nerde satılıyor.
Benim bildiğim tek çay bildiğimiz siyah çay,ıhlamur,kuşburnu birde sayılırsa oraletvanilyalı tütsülenmiş bergamot neymiş vay canına
Şu konuda kendimden utandım millet neler içiyor.
Bizim evde her sabah bildiğimiz çay demlenir annemle konuşucam artık vanilyalı tütsülenmiş bergamot çayı yapıyoruz yasalar değişti dicem.
Arkadaşlar bu dediğiniz çaylar nerde satılıyor.
Benim bildiğim tek çay bildiğimiz siyah çay,ıhlamur,kuşburnu birde sayılırsa oraletvanilyalı tütsülenmiş bergamot neymiş vay canına
Şu konuda kendimden utandım millet neler içiyor.
Bizim evde her sabah bildiğimiz çay demlenir annemle konuşucam artık vanilyalı tütsülenmiş bergamot çayı yapıyoruz yasalar değişti dicem.
Vay anasını, fırsat ürünü 50gr çay 30TL. Yok ben keşfetmekten vazgeçtim, Çaykur'dan şaşmıcan.