şehmuz, evet ben de o fotoğrafı çok beğendim. çok gizemli bir foto oldu. o adam da çok gizemliydi zaten,fotoğrafın üstüne yazmıştım durumu. keşke diyorum yemeğe davet etseydim adamı, adamın elinde de ekmek vardı, ama tipi felan da çok ilginçti, bayağı teretdütte kaldım, adam birşeyler söylemeye çalıştı ve uzaklaştı, uzaklaşırken de ben bu pozu kaçırmadım tabi, gerçi izin almadım , pek etik olmadı ama dayanamadım çektim, bazen böyle oluyor
potitocuk , teşekkürler