- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 138
- Konu Yazar
- #1
evet bursa mt üyeleri bu pzar için bir program düsünduk.Hem bir tanışma toplantısı hemde keyifli saatler gecırmıs olacas.
bulusma yeri:Atatürk stadyumu rent a car ların önü.
Hedef nokta:Saklıbahce
İstikamet :stadyum+çekirge+hastanenin altı
Action :Çay içmek
Saat :14:00 Pm
Tarih :11,03,2007 Pazar
Katılanlar
xygen+uğurum sürücü kursu+FerhaD+Bu yazıyı okuyanlar
Katılacak arkadaşlar burdakı topıcden belirtmeleri yada aşşadaki numaralara bildirmeleri rica olunur.Sayımızı bılelım degılmı arkadaslar
oxygen:05325065471 FerhaD :0555 623 54 44
Görüşmek dileğiyle.......................
bulusma yeri:Atatürk stadyumu rent a car ların önü.
Hedef nokta:Saklıbahce
İstikamet :stadyum+çekirge+hastanenin altı
Action :Çay içmek
Saat :14:00 Pm
Tarih :11,03,2007 Pazar
Katılanlar
Katılacak arkadaşlar burdakı topıcden belirtmeleri yada aşşadaki numaralara bildirmeleri rica olunur.Sayımızı bılelım degılmı arkadaslar
oxygen:05325065471 FerhaD :0555 623 54 44
Görüşmek dileğiyle.......................