Çay Partisi Bursa (MT)

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
evet bursa mt üyeleri bu pzar için bir program düsünduk.Hem bir tanışma toplantısı hemde keyifli saatler gecırmıs olacas.

bulusma yeri:Atatürk stadyumu rent a car ların önü.
Hedef nokta:Saklıbahce
İstikamet :stadyum+çekirge+hastanenin altı
Action :Çay içmek
Saat :14:00 Pm
Tarih :11,03,2007 Pazar
Katılanlar :eek:xygen+uğurum sürücü kursu+FerhaD+Bu yazıyı okuyanlar

Katılacak arkadaşlar burdakı topıcden belirtmeleri yada aşşadaki numaralara bildirmeleri rica olunur.Sayımızı bılelım degılmı arkadaslar

oxygen:05325065471 FerhaD :0555 623 54 44

Görüşmek dileğiyle.......................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst