cavam ile kaza yaptım :(((((

ayk

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
105
gecmiş olsun dostum gercekten uzuz yırtmışsın Allah daha beterlerinden korusun
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
geçmiş olsun, umarım motorunda da fazla bir problem yoktur.
yahu bu 4 tekerlekler bi bela, bir de yayalar, hiç bakmadan atlıyıveriyolar yola:cyclopsan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O bişey değilde plaka ST...... Bizim ST den mi aldın?....:p
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Kardeşim büyük geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Ucuz atlatmışsın. Arkadaşının da umarım çabuk iyileşir
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
geçmiş olsun istanbulda çok oluyor böyle kazalar çoguda kazaya karışmadan atlatılıyor
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrardan geçmiş olsun Allah kimseye kaza bela vermesin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msj yazan arkadaslar hepınızede ayrı ayrı cok cok tsk ederım....
allah razı olsun....allah kımsenın basına vermesın....
dun sıcagı sıcagına sadece yaraların acısı vardı....
sabaha kadar uyutmadı benı...bıde topal oldum....sag elımde ıncımıs sanırım....bısey tutamıyorum elımle...... :pale: :salut:

O bişey değilde plaka ST...... Bizim ST den mi aldın?....:p


abı plakayı görunce bırınızın dıyecegını mutlaka bılıyordum....ıkramıye sana cıkmısmıs....işte öle bısey.... anlayın yaw....:p

ama

motorum güzel dımı.... :) :cherry::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
gecmis olsun kardeş arkadaşın la san bişi olmaması sevindirici yeni 350 stil indehayırlı olsun:cat: :cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
41
geçmiş olsun. Allah acil şifalarversin. insanlığın ne olduğunu unutanları Allah aramızdan eksik etsin
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Geçmiş olsun inşallah en kötü kazan bu olur ve birdaha böyle olaylar yaşamazsın. Boşver motor önemli değil sana birşey olmamış ya. Olacağı varmış. Sonuçta 2 saniye geç gitsen o adamla denk gelmeyecektin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst