cavam ile kaza yaptım :(((((

Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
44
çok geçmiş olsun kardeş.
ben günün birinde kendimi otomobil sürücülerinin birinin üstünde kaybedecm die korkyorm:silent:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
çok geçmiş olsun bi kaç gün önce benimde başımdan böyle birşey geçti herzman dikkatli olmamız lazım bazen aklımızdan çıkıyor kaza yapabilme ihtimali. gerçektende ucuz atlatmışsın umarım motorunda kısa sürede tamir edilir . Sen de birşey olmaması çok sevindirici
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun...

spacer.gif


sağol abı yaa......................

çok geçmiş olsun kardeş.
ben günün birinde kendimi otomobil sürücülerinin birinin üstünde kaybedecm die korkyorm:silent:


allah kımsenın basına vermesın dostum....cok tsk ederım.....
ınsallah sonumuz öle olmaz....

çok geçmiş olsun bi kaç gün önce benimde başımdan böyle birşey geçti herzman dikkatli olmamız lazım bazen aklımızdan çıkıyor kaza yapabilme ihtimali. gerçektende ucuz atlatmışsın umarım motorunda kısa sürede tamir edilir . Sen de birşey olmaması çok sevindirici


cok sağol abıcım....aman dıyım dıkkat edın.....valla ucuz atlattım...
motoru yaparım yarın yaa....olmazsaölede bınerım sorun olmaz....ama dıskı değiştirmem lazım.....bende 3-4 gun yaralardan dolayı uyuyamam sanırım...pantolon degdıkce yanıom yaaa....:salut: :salut:

Geçmiş olsun.Umarım bu son kaza'n olur...

tsk ederım abı....ınsallah son kazam olur....:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun.
Kazanın Motor olunca büyüğü küçüğü olmaz!
Çok daha dikkatli ol artık. Türkiyemizde Motosiklet sürücüleri neredeyse Falcı gibi herşeyi bilmek zorundadırlar.
Yeniden geçmiş olsun. (Cavaya da bayılırım heee)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Allah beterinden saınsın.


cpk tsk ederım abı...allah kımsenın basına vermesın....cok kötu yaaa..... :salut:

geçmiş olsun, Allahtan ciddi bir yaralanman yok.

tsk ederım dostum....vallahı bacaklarım mor ve kırmızı karsımı yaralar ıcınde.... bısey degdın mı yanıo yaw....uffff :salut: :salut: :salut:

Geçmiş olsun.
Kazanın Motor olunca büyüğü küçüğü olmaz!
Çok daha dikkatli ol artık. Türkiyemizde Motosiklet sürücüleri neredeyse Falcı gibi herşeyi bilmek zorundadırlar.
Yeniden geçmiş olsun. (Cavaya da bayılırım heee)

sağol abı....olmam mı abi ya...sutten agzım yandı artık......bıdaha yokus asagı ve vırajlı yerde bırakırmıyım motoru.....:salut: :salut: :salut: :pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun önemli bişey olmaması sevindirici
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cava ıyı abı ya.....bende hastasıyım...onun ıcın tekrar cava aldım.....suna bak yaw....500 km 6 saatte geldım bıde gece yarısı....bısey olmadı....suna bak 2 km ıcınde 3 sn de neler oldu....
kaza gelıyorum demez ıste.....olacagı varmıs....ıyıkıde kötu olmadı....

gecmiş olsun önemli bişey olmaması sevindirici

sağol abı....arkadasın ayagı ıncık sanıırm...yarın yanına gıderım....
benımde bacaklardan sorun var.....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yeniden geçmiş olsun. motor un nasıl bir Cava?
Necdet Abimin kullandığı makineydi yaa. nostalji yaptım birden
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeşim yau ; tüh üzüldüm şimdi , neyseki sende bişey yok
aman dikkatli bin gözünü seveyim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelıo resımler.... ..............................
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
cok büyük gecmiş olsun.. sükretmek lazım daha büyüde olabilirdi..
biz motorcuyuz arabalar bizi kollamıo mecbur biz dikkat etcez direk üstümüze kıraln mahluklar var..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeşim yau ; tüh üzüldüm şimdi , neyseki sende bişey yok
aman dikkatli bin gözünü seveyim


cok sağol abı ya....bı kazadır oldu ıste....bende kusur var ama..... :salut: :salut:

aha yenı motorum.....bu resımlerı yenı motorum dıye acacaktım....sans yokkı bende....KAZA YAPTIGIM YENI MOTORUM...:pr: :salut:











cok büyük gecmiş olsun.. sükretmek lazım daha büyüde olabilirdi..
biz motorcuyuz arabalar bizi kollamıo mecbur biz dikkat etcez direk üstümüze kıraln mahluklar var..


cok sağol abı....gercektende hiç saygı maygı kalmamıs....bıde kacıp gıttı..... ulan senın taa...............
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hicbir zaman bunu unutma karde$ ikitekersen ve tek farin varsa trafikte hakkin yok !!!.
allah beterinden korumus kardes,en yakin zamanda sagligina geri kavusman dilegi ile :rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Kardes gecmis olsun Cok korktum baslıgı gorunce neyseki cok onemli biseyin yokmus...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst