büyük geçmiş olsun......ale:
Geçmiş olsun...
![]()
çok geçmiş olsun kardeş.
ben günün birinde kendimi otomobil sürücülerinin birinin üstünde kaybedecm die korkyorm:silent:
çok geçmiş olsun bi kaç gün önce benimde başımdan böyle birşey geçti herzman dikkatli olmamız lazım bazen aklımızdan çıkıyor kaza yapabilme ihtimali. gerçektende ucuz atlatmışsın umarım motorunda kısa sürede tamir edilir . Sen de birşey olmaması çok sevindirici
Geçmiş olsun.Umarım bu son kaza'n olur...
Geçmiş olsun Allah beterinden saınsın.
geçmiş olsun, Allahtan ciddi bir yaralanman yok.
Geçmiş olsun.
Kazanın Motor olunca büyüğü küçüğü olmaz!
Çok daha dikkatli ol artık. Türkiyemizde Motosiklet sürücüleri neredeyse Falcı gibi herşeyi bilmek zorundadırlar.
Yeniden geçmiş olsun. (Cavaya da bayılırım heee)
gecmiş olsun önemli bişey olmaması sevindirici
geçmiş olsun kardeşim yau ; tüh üzüldüm şimdi , neyseki sende bişey yok
aman dikkatli bin gözünü seveyim



cok büyük gecmiş olsun.. sükretmek lazım daha büyüde olabilirdi..
biz motorcuyuz arabalar bizi kollamıo mecbur biz dikkat etcez direk üstümüze kıraln mahluklar var..