- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
- Konu Yazar
- #1
catalca köylerinde biraz gezdik(düzeltilmiş hali)
arkadaşlar 14,04,2007 cumartesi çatalca köylerinde biraz gezdik aslında niyetimiz çadır kurmaktı ama geceleri soğuk oluyor diye ileri bi tarihe erteledik.öyleden sonra 15:00da avcılardan çıktık ve ufak ufak hadımköyden yelirbayır ve örcünlünün girişinde bikaç resim çektik
[/URL][/IMG]bu arkadaş ve hanımlar.
[/URL][/IMG]burda ben(sağdaki ayıcık)hanım vearkadaşım(büyük ayıcık:cherry: )ordan devam ettik ve 40dakka kadar sonra yazlıköye geldik terkosa çadırları burda kuracaktık
[/URL][/IMG]
[/URL]
[/URL][/IMG][/IMG]burda bir saat kadar dilenince yola koyulduk hedefimiz ormanlı:cat: ama mağlesef herzaman işler yolunda gitmez
r: arkadaşın lastiğ patladı
[/URL][/IMG]ama neyseki dayenice köyünde lastikçi varmış bu bizim için iyi oldu
[/URL]
[/IMG]lastiği takıp yola çıkmamız yarım saatimizi aldı ve devam ettik ama ne yazıkki ormanlıda resim çekmeye unutmuşuz sadece video çekmiş hanım.ama neyse ilerki haftalarda kampa giderken sizlerdende gelen olursa daha iyi olur akşam ateşin başında bol bol sohbet eder içkilerimizi yudumlarız.:cherry: arkadaşlar bu sefer başardım galiba resimleri.:queen: neyse yavaş yavaş orenicez:cat:resimler biraz bozuk çıkmış ama onun sebebini bilmiyorum vıdeo kamerayla çektik aslında çok net çekiyo ama anlamadım niye böyle oldu.:silent:
[/URL][/IMG]şimdilik bukadar arkadaşlar.
arkadaşlar 14,04,2007 cumartesi çatalca köylerinde biraz gezdik aslında niyetimiz çadır kurmaktı ama geceleri soğuk oluyor diye ileri bi tarihe erteledik.öyleden sonra 15:00da avcılardan çıktık ve ufak ufak hadımköyden yelirbayır ve örcünlünün girişinde bikaç resim çektik
Son düzenleme:



