Castrol Chain Wax zincir spreyi Hakkında Soru

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
arkadaşlar merhaba ben birşey sormak istiyordum ama konuyu nereye açacağımı bilemedim o yüzden buraya açıyorum. castrol chain wax zincir spreyinin iyi oldugunu okudum forumdan ve almaya karar verdim fakat hiçbiryerde bulamadım. maslak tarafında oturuyorum butarafa yakın onu satan biyer biliyormusunuz acaba bp istasyonlarına sordum ama ordada yoktu malesef zincirimde yağsızlıktan ses yapıyor çünkü almam lazım acilen(tahminimce yagsızlıkktan cunku daha once yoktu). yardımcı olabilicek arkadaşlara şimdiden teşekkürler:wiinkk:
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
101
Yolun Anadolu Yakasına düşerse Sahray-ı Cedid Camisinin tam karşısında bir arkadaşımın dükkanı var ve onda Castrol var.Sahibi Macit Gür,kendisi de motorcu zaten.Benden de bir selam söylersin indirimli verir sana.Dükkanın adı Gür Oto.Lastik,akü,egzost,yağ satıyor.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Castrol diye tutturmaya devam edersen yeni zincir dişli alman gerekecek:cherry:Bana soracak olursan İpone yi de düşün derim,O da iyidir.Hatta Castrol'e göre daha koyudur.Yüksek hızlara çıkarken jantına ve tekerinde dah az yağ sıçrar.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
anadolu yakasına pek ugramıyorum ama genede sağol :wiinkk: peki bu ipone iyi diyosan fiyatı falan nasıl çok fark varmı arasında acaba bilgin varmı?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ben de castrol kullanıyorum.Ancak zinciri yağladıktan sonra bayağı bir beklemenizi tavsiye ederim.Sıçrama yapıyor biraz.Zinciri temizlemek içinse castrol chain cleaner alabilirsiniz.Yada yarım litre gazyağı tertemiz yapar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst