Çarpıpı kaçan taksici, aranıyor!

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Türkiye Motosiklet Platformu ve Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübünün geçtiği haberi sizlerle'de paylaşıyorum...


Beşiktaş Üsküdar İskelesi önünde Üniversiteli motosiklet tutkunu genç arkadaşımız Halis Tolgahan ÖZTÜRK 'e çarpan, 34 GZ 0915 Plakalı Harley Davidson marka motosikletini deviren, bu taksici daha sonra olay mahalinden kaçarak uzaklaşmıştır. Taksi plakası fotoğrafta açıkça görülmektedir. Gereğinin yapılması için emniyet birimlerini göreve davet ediyoruz. Taksinin Plakası 34 THR 86.

Motosikleter ezip, çarpıp geçebileceğiniz araçlar değildir! ÇARPIP KAÇMAK CİNAYETTİR!

Lütfen Paylaşalım, motosikletçi dostumuzun başına gelen bir gün sizin de başınıza gelebilir. Dayanışmamız arttıkça bize böyle muamele etmemeyi öğrenecekler.

1964817_10152075334654585_1689416546_n.jpg


1966911_10152075334669585_1960688116_n.jpg



Motosikleti süren arkadaşımızın hiç bir sorunu yoktur, sağlığı yerinde çok şükür.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
sıgorta dıye bırsey var neden kacarlar anlamıs degılım. arkadasada buyuk gecmıs olsun.
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
istanbul ukome ye şikayet edilirse yasal işlem başlatılıyor arayıp bilgi verin.(babam taksici ordan biliyorum)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
http://iteo.org.tr/oneri-ve-sikayetler-sayfa-5

şikayet edin artık takip ediliyor otelci olduğum için karşılaşıyoruz şikayet ediyoruz ve yasalar caydırıcı olmasada en azından ufak tefekte olsa ceza alıyorlar.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tür durumlarda mümkün oldugu kadar çok kişiyle şikayet etmekte fayda var.
Ben Taksiciler Odasına ve Trafik Şubeye fotografla birlikte mail attım.
Sizlerde yaparsanız daha iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst