Çokgeçmiş olsun arkadaşım. tıbbi destek aldın mı? bu kazaların acısı sonradan çıkıyor, muhakkak hastane kontrolünden geçmelisin. Umarım hayatta karşılaşacağın son kötü kaza olsun.
motoru bırakma düşünceni normal karşılıyorum, böylesi bir kötü tecrübe gerçekten yıpratıcıdır. aklın hep bu kazada kalacak ve bu motor sürmene etki edecekse en iyisi bırakmak ya da ara vermek olacaktır.
Tekrar geçmiş olsun