çarpıp kaçtı

Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
gecmıs olsun arkadsım.ama motor olayı bıtmıstır derken bız yenı baslayanlara pek ıyı moral olmuyor sanırsam.daha buyuk bır darbe almadıgın ıcın sukur.ama ıyılesıp yenıden motoruna oturdugun haberlerını beklerız.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çokgeçmiş olsun arkadaşım. tıbbi destek aldın mı? bu kazaların acısı sonradan çıkıyor, muhakkak hastane kontrolünden geçmelisin. Umarım hayatta karşılaşacağın son kötü kaza olsun.
motoru bırakma düşünceni normal karşılıyorum, böylesi bir kötü tecrübe gerçekten yıpratıcıdır. aklın hep bu kazada kalacak ve bu motor sürmene etki edecekse en iyisi bırakmak ya da ara vermek olacaktır.

Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok büyük geçmiş olsun. Evet burası Türkiye ve sen motoru bıraktığında allah göstermesin bi araba ezebilir yayayken seni yada beni.. Bence motor kullanmakla ilgili bi bağdaştırma yapma.. Afedersin şerefsiz, motorluya da şerefsiz yayaya da.....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
geçmiş olsun zamana bırak herşey düzelir unutur gidersin her işte bi hayır vardır:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çook geçmiş olsun
bence motorunu satmak yada iki tekerden vazgeçmek için iyileşmeyi bekle..
bi toparlan tekrar düşün..
keyifli sağlıklı problemsiz dönemlerde herkez sigarayı bırakabilir, önemli olan sıkılıp darlandığımız anlarda yakmamaktır..
ne demek istediğimi anlamışsındır sanırım:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
çok geçmiş olsun. Türlü türlü insan var. Yaşadığın olayda bir kanıtı. Bu türlü türlü insanlar sadece TÜRKİYE de değil, dünyanın her yerinde bu böyledir. Burası TÜRKİYE millet. vb. lafları bırakın artık.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsin:cat:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Kardeş geçmiş olsun. umarım çabuk iyileşirsin. motoru bırakma işine gelince sen bilirsin ama bit içinde yorgan yakma istersen...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsin:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşirsin inşallah

arkadaşlarında dediği gibi motoru bırakma konusunu iyileşince düşün derim çünkü şu an senin derdin sağlığın olması lazım
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çok geçmiş olsun abi.Sanırım bu olay seni biraz fazla etkiledi.Hani etkilenmeyecek gibi de değil insan.Kaza yapıyosun adam kaçıyo gidiyo.Neyseki seninle diğer insanlar ilgilenmiş.Böylelerinden Allah razı olsun.Ama motor olayını biliyorum tecrübesiz insanlar ne bilir diyebilirsin ama önce biraz iyileş.Eski sağlığına dön.Rahat ve sağlam bir kafayla analiz et derim ben.Tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsin
motorunu satmakta bukadar acele etme istersen şimdi canın yanıyor diye böyle konuşuyorsun sonra çok ararsın motoru
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DOSTUM NEDEN BIRAKICAKSIN MOTORU BI CAHILE DENK GELDIN DIYE? BOSVER MOTORCULUK RUHUNDA BI YOK IYILESINDE ARSLAN GIBI BINERSIN GENE MOTORUNA BIRAZ ISTIKRARLI OLALIM ZAMANLA UNUTURSUN. BU ARADA COK GEMIS OLSUN TABİ :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
geçmiş olsun ucuz atlatılmış bir kaza :rendeer: motoru bırakma konusunda bir kere daha düşün derim:wiinkk:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
hepinize teşekkür ediyorum:rendeer:

olay ile ilgili ayrıntı vermek istemiyorum şimdilik. zamanı gelince detayları ile anlatıcam zaten.

fakat benim hiç suçum yok bunu bilin:)

hastaneye gittim. doktora gözüktüm

geçen sefer de bırakıcam demiştim ama vazgeçtim. açıkcası insanın canının acısı geçtikçe tekrar motora binme isteği artıyor. ama bu sefer gerçekten elden çıkarıcam motoru
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun abi,bi anlık sinirle motosikleti götürüp satma derim........
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
haydaaaa 5x neler oluyo kardeşim sana...gözemi geldin ne...motoru aldığından beri bu ikinci kazan...ilk kazadada bırakıcam demiştin ama o seni bırakmadı sanırım...bu seferki olayında farklı olacağını sanmam...:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun ya :( Gene bunada şükür daha kötü bişi olmamıs.Motor bırakma kararı senındır en ıyısını sen bılırsın ben 2 kere kotu kaza yaptım ( araba ile çarpıstım ) ama genede bırakmak gelmedı ıcımden halen daha bınıyorum tabı karar senındır.. Tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst