- Konu Yazar
- #1
Aslında bursaya gitmemin tek sebebi. sanal alemde isteyenin istediği gibi yorum yapıp hattinden fazla övme, çosturmasından dolayı olayların gerçek dışına çıkmasıdır.
bu sebeple 3 kafadar kütahyadan sabahın ilk ışıklarıyla yola çıktık. sym gts 250, hd 200, ybr 125 depolar dolu.

Uploaded with ImageShack.us
1. hedef honda dylan ile sym hd 200 motor testleri.
2. hedef mudanya deniz kenarında gezinti.
BURSA da bir dylan 150 si olan arkadaşla internet aracılıgıyla tanıştık. motorları test edelim diye anlaştık. telefonda konuşup bahis ve yarış yapmadan motorları ilk kalkış ve son hız olarak test etmekti amacımız.
fakat arkadaşımız son anda fikir degiştirip denemekten vaz geçtigini bildirdiğinde şok olmuştum kaç gündür bu hevesle hazırlanıyorduk.
yinede bursaya gitmekten vazgeçmedik. ilk 90 km boyunca sabahın soğuk olması nedeniyle 80 km hızı aşmadık. büyük orhan sapagına geldiğimizde 10 a yakın motor gurubuyla karşılaştık. bu gurubun burda düzenlenen festivalden geldiğini motorcu arkadaşlardan ögrendik. bir çeşme kenarı bulduk ve orda duraklarken bu motorcu guruplarının yoldan geçmelerini izlerken bir yandanda gözlerim honda dylan armaktaydı. 2 tane dylan geldigini görünce sevindim. fakat yaşları ve kiloları oldukça fazla gördüğüm ve motorlarının önlerinde rüzgar koruma camları olduğunu görünce bu denemenin adil olmadığı kanatine vardım ve durdurmaktan vazgeçtim. bir müddet 1 saat kadar motorcu konvoyunu izledikten sonra tekrar bizde onlara katılarak yola devam ettik.
bursaya vardığımızda 200 km olmuştu.
benzin ikmali için durduk. 200 km olmuş ybr ve hd 200 20 tl benzin alırken gts

Uploaded with ImageShack.us
250 ise 25 tl ile doldu.
bursa içinde gezerken bir yandan da honda avına çıkmış gibi saga sola bakarken birden yolda honda dylan arkadaşımızın yarışıp ilk anda geçip sonradan carnby 200 ün solladığı deneme sürüşeleri aklıma geldi.ve ölçü olması nisbetiyle carnby sahibi mehmet beyle tanıştık durumu anlattım. saolsun bizi kırmayan bursalı dostumuz ile deneme sürüşü yaptık.

Uploaded with ImageShack.us
hd 200 ilk anda ve son anda hep öndeydi. hatta ilk kalkışta baya bir hızlanmasını bekledim. sonradan yine gazı açınca rahatlıkla sollayabildim.bu beni sevindirirken mehmet beyi biraz üzdü .

Uploaded with ImageShack.us
kendiside sym hd 200 ün çok iyi bir rodajı oldugunu söyledi. ve ordan ayrıldık. yemek yedik ve mudanya gezimizi tamamladık.
Uploaded with ImageShack.us
bu yolculuk benim aklımda olan soruların tümünün cevabını verdi. amaç kimsenin motorunu kötülemek degil. hepside güzel motorlar. sorunsuz motorlar. bu geziyi parayla pulla asla degişmem çok güzel bir gün oldu. hepimiz için
bu sebeple 3 kafadar kütahyadan sabahın ilk ışıklarıyla yola çıktık. sym gts 250, hd 200, ybr 125 depolar dolu.

Uploaded with ImageShack.us
1. hedef honda dylan ile sym hd 200 motor testleri.
2. hedef mudanya deniz kenarında gezinti.
BURSA da bir dylan 150 si olan arkadaşla internet aracılıgıyla tanıştık. motorları test edelim diye anlaştık. telefonda konuşup bahis ve yarış yapmadan motorları ilk kalkış ve son hız olarak test etmekti amacımız.
fakat arkadaşımız son anda fikir degiştirip denemekten vaz geçtigini bildirdiğinde şok olmuştum kaç gündür bu hevesle hazırlanıyorduk.
yinede bursaya gitmekten vazgeçmedik. ilk 90 km boyunca sabahın soğuk olması nedeniyle 80 km hızı aşmadık. büyük orhan sapagına geldiğimizde 10 a yakın motor gurubuyla karşılaştık. bu gurubun burda düzenlenen festivalden geldiğini motorcu arkadaşlardan ögrendik. bir çeşme kenarı bulduk ve orda duraklarken bu motorcu guruplarının yoldan geçmelerini izlerken bir yandanda gözlerim honda dylan armaktaydı. 2 tane dylan geldigini görünce sevindim. fakat yaşları ve kiloları oldukça fazla gördüğüm ve motorlarının önlerinde rüzgar koruma camları olduğunu görünce bu denemenin adil olmadığı kanatine vardım ve durdurmaktan vazgeçtim. bir müddet 1 saat kadar motorcu konvoyunu izledikten sonra tekrar bizde onlara katılarak yola devam ettik.
bursaya vardığımızda 200 km olmuştu.
benzin ikmali için durduk. 200 km olmuş ybr ve hd 200 20 tl benzin alırken gts

Uploaded with ImageShack.us
250 ise 25 tl ile doldu.
bursa içinde gezerken bir yandan da honda avına çıkmış gibi saga sola bakarken birden yolda honda dylan arkadaşımızın yarışıp ilk anda geçip sonradan carnby 200 ün solladığı deneme sürüşeleri aklıma geldi.ve ölçü olması nisbetiyle carnby sahibi mehmet beyle tanıştık durumu anlattım. saolsun bizi kırmayan bursalı dostumuz ile deneme sürüşü yaptık.

Uploaded with ImageShack.us
hd 200 ilk anda ve son anda hep öndeydi. hatta ilk kalkışta baya bir hızlanmasını bekledim. sonradan yine gazı açınca rahatlıkla sollayabildim.bu beni sevindirirken mehmet beyi biraz üzdü .

Uploaded with ImageShack.us
kendiside sym hd 200 ün çok iyi bir rodajı oldugunu söyledi. ve ordan ayrıldık. yemek yedik ve mudanya gezimizi tamamladık.

Uploaded with ImageShack.us
bu yolculuk benim aklımda olan soruların tümünün cevabını verdi. amaç kimsenin motorunu kötülemek degil. hepside güzel motorlar. sorunsuz motorlar. bu geziyi parayla pulla asla degişmem çok güzel bir gün oldu. hepimiz için



