carnby& hd 200 buluşma-KÜTAHYA,BURSA

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Aslında bursaya gitmemin tek sebebi. sanal alemde isteyenin istediği gibi yorum yapıp hattinden fazla övme, çosturmasından dolayı olayların gerçek dışına çıkmasıdır.
bu sebeple 3 kafadar kütahyadan sabahın ilk ışıklarıyla yola çıktık. sym gts 250, hd 200, ybr 125 depolar dolu.


Uploaded with ImageShack.us

1. hedef honda dylan ile sym hd 200 motor testleri.


2. hedef mudanya deniz kenarında gezinti.
BURSA da bir dylan 150 si olan arkadaşla internet aracılıgıyla tanıştık. motorları test edelim diye anlaştık. telefonda konuşup bahis ve yarış yapmadan motorları ilk kalkış ve son hız olarak test etmekti amacımız.


fakat arkadaşımız son anda fikir degiştirip denemekten vaz geçtigini bildirdiğinde şok olmuştum kaç gündür bu hevesle hazırlanıyorduk.

yinede bursaya gitmekten vazgeçmedik. ilk 90 km boyunca sabahın soğuk olması nedeniyle 80 km hızı aşmadık. büyük orhan sapagına geldiğimizde 10 a yakın motor gurubuyla karşılaştık. bu gurubun burda düzenlenen festivalden geldiğini motorcu arkadaşlardan ögrendik. bir çeşme kenarı bulduk ve orda duraklarken bu motorcu guruplarının yoldan geçmelerini izlerken bir yandanda gözlerim honda dylan armaktaydı. 2 tane dylan geldigini görünce sevindim. fakat yaşları ve kiloları oldukça fazla gördüğüm ve motorlarının önlerinde rüzgar koruma camları olduğunu görünce bu denemenin adil olmadığı kanatine vardım ve durdurmaktan vazgeçtim. bir müddet 1 saat kadar motorcu konvoyunu izledikten sonra tekrar bizde onlara katılarak yola devam ettik.
bursaya vardığımızda 200 km olmuştu.


benzin ikmali için durduk. 200 km olmuş ybr ve hd 200 20 tl benzin alırken gts


Uploaded with ImageShack.us
250 ise 25 tl ile doldu.

bursa içinde gezerken bir yandan da honda avına çıkmış gibi saga sola bakarken birden yolda honda dylan arkadaşımızın yarışıp ilk anda geçip sonradan carnby 200 ün solladığı deneme sürüşeleri aklıma geldi.ve ölçü olması nisbetiyle carnby sahibi mehmet beyle tanıştık durumu anlattım. saolsun bizi kırmayan bursalı dostumuz ile deneme sürüşü yaptık.


Uploaded with ImageShack.us

hd 200 ilk anda ve son anda hep öndeydi. hatta ilk kalkışta baya bir hızlanmasını bekledim. sonradan yine gazı açınca rahatlıkla sollayabildim.bu beni sevindirirken mehmet beyi biraz üzdü .


Uploaded with ImageShack.us

kendiside sym hd 200 ün çok iyi bir rodajı oldugunu söyledi. ve ordan ayrıldık. yemek yedik ve mudanya gezimizi tamamladık.

Uploaded with ImageShack.us

bu yolculuk benim aklımda olan soruların tümünün cevabını verdi. amaç kimsenin motorunu kötülemek degil. hepside güzel motorlar. sorunsuz motorlar. bu geziyi parayla pulla asla degişmem çok güzel bir gün oldu. hepimiz için
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
scoterlar da iki modelde ilgımı ceken motorlar güzel gezı olmuş ama daha fazla resım yukleseymişsin keşke :cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Nasıl yani Hd200 carnabyi geçtimi 21 hplik piaggio motoru olan carnaby dimi bu sym kaç hpmiş:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
21
akidişler yakalamışken soriym hd 200'ün artçı konforu nasıl bide toplam145kg iki kişi ile düz yol-rampa son gaz ne gider (sollama vs beni kurtarırmı ağlatırmı?) deneyiminiz varsa bu konuda paylaşırsanız sevinirim .yol tutuşta büyük tekerlek avantajı zaten varmış sanırım .şimdiden teşekkürler kazasız sürüşler.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
HD 200 çok sağlam makina tebrikler carnaby Dylan bu motorların adı çıkmış.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

bu gün ybr le hd 200 e fark attım :p:p

arkadaşım hd 200'e nasıl fark attın onu anlamadım bi açıklarsan iyi olur bir kere dediğin imkansız hd 200 ybr'den çok çok üstün hd 200 170 cc 4 sübap 15.50hp
su soğutma+seramik silindir.ybr 125 cc 2 sübaplı 10 hp hava soğutmalı bir motor ya senin ybr'nin motoru ayarlıdır yani modifiye falan yada o fark attığın hd 200'ün turşusu çıkmıştır yada hd 200'ü olan arkadaş motoru ile normal seyir halinde giderken seni hiç umursamadığı için sende tam gaz yanından geçtiğin için ona fark attığını zannediyorsun:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
291
HD 200 çok sağlam makina tebrikler carnaby Dylan bu motorların adı çıkmış.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------



arkadaşım hd 200'e nasıl fark attın onu anlamadım bi açıklarsan iyi olur bir kere dediğin imkansız hd 200 ybr'den çok çok üstün hd 200 170 cc 4 sübap 15.50hp
su soğutma+seramik silindir.ybr 125 cc 2 sübaplı 10 hp hava soğutmalı bir motor ya senin ybr'nin motoru ayarlıdır yani modifiye falan yada o fark attığın hd 200'ün turşusu çıkmıştır yada hd 200'ü olan arkadaş motoru ile normal seyir halinde giderken seni hiç umursamadığı için sende tam gaz yanından geçtiğin için ona fark attığını zannediyorsun:queen::queen::queen:

arkadaş x maxa fark atmış hd le aradaki fark aynı hatta x max 80 cc üstün hd 200 den ybr le hd arası 50 cc olamazmı yani:p
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben carnabye şaşırdım Üzerinde 21 hplik piaggio leader motor var 200cc 4 subap 21hp 17.5nm sahip bir motor:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ben carnabye şaşırdım Üzerinde 21 hplik piaggio leader motor var 200cc 4 subap 21hp 17.5nm sahip bir motor:queen:

bu olayı bence aynı kmlerde motorlarla ve suruculerı degıstırerek kıyaslamak lazım akıl var mantık var arasındaki fark bariz bir fark nasıl oluyorda böyle oluyor:silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sahibindendsc0027.jpg


aferin bana bunlarla gel:p yaa bırak hacım şu hd200 ü. bir tek seramik silindiri var. seramik dediği de ısınınca genleşmemesi. zaten cbr600 ün silindiri aşınmıyorki seramik olsun.

sana cbr 600 yakışıyor scooterdan çok
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
arkadaşım senin dediğin 600cc ile 1000cc yi geçmeye benziyo nasıl bu imkansızsa seninkide aynen öle imkansız. heleki x max gibi scooter
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
boş konuşmak yersiz. sym hd 200 ile
carnby 200 yada x max 250 si olan arkadaşlar. anahtarına yarış edebilirim. özelden mesaj atsın yeter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst