- Katılım
- 4 Nis 2005
- Mesajlar
- 57
- Konu Yazar
- #1










*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
Moderatör tarafında düzenlendi:










trenox' Alıntı:çok emek harcanmış ve güzel olmuş...
bu arada aynalar?
bide neden bu kadar çok reklam var ps2,mişlin felan bunun bir amacı var mı yani bu bir gelir olarak mı yoksa oylesine mi yapılıyor?
danger0' Alıntı:Tabiki severim, çok güzel olmuş ama güzellik için yapılmamış heralde, bu motosikletle yarışılıyo gibi geldi bana. Sponsor reklamlarıda tamam.
trenox' Alıntı:yarış motoru mu bu tabi ya olabilir reklamlar bundan dolayı olabilir dogru.
yannız yarıs tekerleri daha farklı olmuyor mu?