- Katılım
- 11 May 2010
- Mesajlar
- 173
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 4 mevsim için kullanmayı düşündügüm motoruma özellikle yaz ayı için agırlıklı olmak kaydıyla lastik almayı düşünüyorum ama birçok meşhur firmanın sitelerinde motosiklet için herhangibi bir ibareye raslamadım bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim :rendeer: