Caracal 200 için Lastik Markası Ve Tavsiyesi

Katılım
11 May 2010
Mesajlar
173
Merhaba arkadaşlar 4 mevsim için kullanmayı düşündügüm motoruma özellikle yaz ayı için agırlıklı olmak kaydıyla lastik almayı düşünüyorum ama birçok meşhur firmanın sitelerinde motosiklet için herhangibi bir ibareye raslamadım bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim :rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ben seneye sezon açılışında michelin almayı planlıyorum zira yağmurda kayma olasılığı çok az gibi.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Pirelli kullanıyorum.

Çok memnunum.

Düşünürseniz , haberleşebiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst