çapkın horozun hazin sonu:))

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
cengiz siz günde en az kaç konu açmanız gerekiyo rahat uyumak için ? :p
bu arada video süper her sabah yaşadığım aceleyi yaşıo horoz :p

bide fordun reklamlarında paso hayvan alemini kullanmasının amacı ne acaba :p
bi arada nationalgeographic te reklamları dönüyodu yeni ford ranger..geldi!! die:p
yatarken o kanalı açık bıraktığım için o ses beynime yer etti :p
gelincik aslan börtü böcek kafasını çevirip sola bakardı günlük güneşlik bi günde onun üstüne ranger gelirdi çat die sağnak yağmurlu kapalı bi havada dağa çıkardı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
cengizz senin gibi bi kankam olduğu içinnn kendi kendimi tebrik ediyorummm ama horoz yerine tavuk kullansaydı daha eksotikk olabilirdiii dimi gankaaa:p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
cengiz siz günde en az kaç konu açmanız gerekiyo rahat uyumak için ? :p
bu arada video süper her sabah yaşadığım aceleyi yaşıo horoz :p

bide fordun reklamlarında paso hayvan alemini kullanmasının amacı ne acaba :p
bi arada nationalgeographic te reklamları dönüyodu yeni ford ranger..geldi!! die:p
yatarken o kanalı açık bıraktığım için o ses beynime yer etti :p
gelincik aslan börtü böcek kafasını çevirip sola bakardı günlük güneşlik bi günde onun üstüne ranger gelirdi çat die sağnak yağmurlu kapalı bi havada dağa çıkardı :p


yaw günlük belli bir sayımız yok ama aklıma geldikçe ilginç konuları paylaşmak istiyorum,,marka güzel reklam güzel :) ha birde aynı kanalı seyrediyomuşuz:)
hayvan konu suna gelince biilimsel olarak kanıtlanmış insanlar ve hayvanlar arasında birçok benzerlik varmış ve anlatılmak istenen tema daha iyi anlatılıp anlaşılıyomuş düşünsene horoz deyince hemen aklına ne geliyo:mrgreen:ama karşımıza bir adam çıkarsalar haydaaa bu adam ne yapıyo diye bisürü kafa yoracagız hem maliyetsiz hem eylenceli ve cabuk anlaşılır buda benim düşüncem iyi seyirler arkadaşlar:cat::rendeer::rendeer::cat:

cengizz senin gibi bi kankam olduğu içinnn kendi kendimi tebrik ediyorummm ama horoz yerine tavuk kullansaydı daha eksotikk olabilirdiii dimi gankaaa:p


kankiiiiii:) neyse sarmayım len horoz dışarı çıktıgında domuz mu ne bir hayvan var ibikli:mrgreen:bizim horoz cok hızlıymış beeeaaahhh kimsenin dikkatini çekmedi galibaaa reklamcı arkadaş biraz abartmışmı ne :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Babocan güzel bi video:queen::queen:.Ben domuzun kafasındaki ibik görüntüsüne anlam veremedim yaw...:silent:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
zion: muhteşem ince bir espri,düşünenede anlayana da helal olsun :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst