çanta lazım olan bir baksın lütfen

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
sitemiz eski üyelerinden levsy abi (levent abi) bugün beni arayıp kendisine küçük gelen topcase çantayı bana vermek istedi. ben çanta yeni aldım birtane ve işime yaramayacak :salut: bunu alıp çevremde verecek kimsde de yok o yüzden buraya yazayım dedim. çanta resimdeki gibi 27 litrelik. levsy abi kaza yapıp çantayı dağıttıktan sonra geçici olarak bunu almış ama çok küçük gelmiş. basit ama sağlam çanta oduğnu söyledi. 4 ay kadar kullanmış. bugün kappa aldığı için bunu lazım olan birine vermek istiyor. benim gibi öğrenvci olup baba parasına bakan birisi almak isterse kargo ücretinide kendisi vererek gönderecek. isteyen bana özelden ulaşsın. ya ben gönderrim ya kendisi duruma göre davranırız.

MX32.jpg
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
:rendeer::rendeer:Böyle değerli bir insan bulmak zor.Kargo parasını bile veriyor! Benim motosikletime olur ancak takmak istemiyorum ve daha gerekli olan birisi alsın lütfen.Aramızda motosikletiyle çalışan yada öğrenci olan diğer arkadaşlar ilgilenirler.Levent abiye de bu davranışından dolayı çok saygılar. . .
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Kendime değil ama İhtiyacı olan ve bu sitenin üyesi olan bi arkadaşıma alabilirim bu çantayı ismini şuan vermiyim ama eğer çantayı bana yollarsanız ilk MT İZMİR toplantısında kendisine takdim edebiliriz kargo parasınıda arkadaşım adına kendim karşılayacağım:cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
tamam konuyu değerlendirelim yalnız şuna dikkat edelim çanta küçüktür. sonra olmadı bu demeyecek birine gitmesi lazım.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
tamam konuyu değerlendirelim yalnız şuna dikkat edelim çanta küçüktür. sonra olmadı bu demeyecek birine gitmesi lazım.

Demeyeceğine eminim çokda sevinecektir genç yaşta hem okuyup hemde çalışarak kendi motorunun parasını kendi biriktirip alan bi arkadaş çok makbule geçicek bence:cat:

Diyelimki senin dediğin gibi oldu sözüm senettir senin gibi topic açıp bu sefer kargo parasını kendim karşılayarak daha ihtiyacı olan birine bizzat ben kendim yollarım istersen özelden telimi adresimi falanda veririm:wiinkk:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
Demeyeceğine eminim çokda sevinecektir genç yaşta hem okuyup hemde çalışarak kendi motorunun parasını kendi biriktirip alan bi arkadaş çok makbule geçicek bence:cat:

Diyelimki senin dediğin gibi oldu sözüm senettir senin gibi topic açıp bu sefer kargo parasını kendim karşılayarak daha ihtiyacı olan birine bizzat ben kendim yollarım istersen özelden telimi adresimi falanda veririm:wiinkk:

mert kargo masrafına bende ortağım biz talibiz hocam çantaya :cat::rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
Demeyeceğine eminim çokda sevinecektir genç yaşta hem okuyup hemde çalışarak kendi motorunun parasını kendi biriktirip alan bi arkadaş çok makbule geçicek bence:cat:

Diyelimki senin dediğin gibi oldu sözüm senettir senin gibi topic açıp bu sefer kargo parasını kendim karşılayarak daha ihtiyacı olan birine bizzat ben kendim yollarım istersen özelden telimi adresimi falanda veririm:wiinkk:

abi tamamdır kendisi internette değil cepten görüşebildim. bu sözün üzerine kargo kendisine ait çarşamba gübnü gönderiyor yarın çok yoğunmuş.. bu kadar çabuk hallolduğuna sevindim. tek isteği birinin işine yaraması. bana özelden isimn adres ve tel gönderirsen tamamdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 ----------

mert kargo masrafına bende ortağım biz talibiz hocam çantaya :cat::rendeer:

tamam abi konu halloldu çarş günü göneriliyor
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Arkadaşlar çanta başkasının kısmetiymiş ihtiyacı olan arkadaş ihtiyacını karşılamış çoktan geç kalmışız:pr:

Ama yinede Levent kardeşimede konuyu açan arkadaşımada çok teşekkür ederim umarım gerçekten ihtiyacı olan birine gider:rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
abi neyse hayırlısı konu halen geçerlidir. bende tam konu kilitlensin falan diyecektim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee ?????

Şimdi olmadımı Mert in arkadaşına verme işi?.... Birşey anlamadım?.. :silent:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
abi neyse hayırlısı konu halen geçerlidir. bende tam konu kilitlensin falan diyecektim :)

Valla kardeşim bende çok heveslenmiştim ama faceden baktı şimdi Erman çanta varmış neyse dediğim gibi başkasının kısmetiymiş çıkar şimdi mutlaka bi ihtiyaç sahibi:cat:

Adresim ve telimi biliyosun İzmir'e gelirsen beklerim aynı şeyler Levsy içinde geçerlidir iletirsin her zaman kapımız açık:rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
ben gelememde abi levent abi izmirlidir belki o gelir :) yılalrdır ankarada ama
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
niyeti var işini oraya taşımaya artık. altyapıyı oluşturmam lazım diyorsdu bakalım ne zaman nasip olur


konu halloldu özelden yazışmayla çanta sahibini buldu. konu kilitlenebilir veya daha iyisi silinebilir sayın adminler. ilgilenen herkese teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst