Cant Boyama

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Cupumun Cantlarını Boyamak İstiyorum Cantlar Takılıyken boyasam Saga Sola Bulaşıcak Korkuyorum Çıkartmaya Kalksam Elime Kalır Tamirciye Çıkarttırıp Boyucam Hemen Nasıl Bi Boya Kullanmalıyım Ve Motorum Siyah Cantlar Beyaz Olsa Çokmu Sırıtır Yoksa Siyahmı Yapsam Kendi Rengine Sade Durur Diye Düşündüm :bounce::bounce::bounce:

http://i1106.hizliresim.com/2011/6/29/996.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
kendin yaptığında özen göstermelisin yoksa sökülmeler başlıyacaktır eğer bütçen varsa
boyattır mutlu ol :)
bende düşünüyorum ama bütçemi fazla zorladım şimdilik gerekli aksesuarlara yöneldim
ayrıca bu konuyu site içinde arattır birçok konu bulacaksın
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
kendin yaptığında özen göstermelisin yoksa sökülmeler başlıyacaktır eğer bütçen varsa
boyattır mutlu ol :)
bende düşünüyorum ama bütçemi fazla zorladım şimdilik gerekli aksesuarlara yöneldim
ayrıca bu konuyu site içinde arattır birçok konu bulacaksın

:cat: arkadaş gayet güzel özetlemiş bence.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jant değilmiydi o
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cantları Beyaz Yapsam Ön Çamurluk Hizasından Geriye Kadar Beyaz Bi Çizgi Çektirsem Kalın Koltuguda Beyaz Kaplatırım Diye Düşünüyorum Uyumlu Olur ?_
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ne renk yapacak isen yap, boyayi statik boyada yaptirmalisin. Normal boya janta dayanmaz ve dokulur.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Arkadaşlar Cupumun Cantlarını Boyamak İstiyorum Cantlar Takılıyken boyasam Saga Sola Bulaşıcak Korkuyorum Çıkartmaya Kalksam Elime Kalır Tamirciye Çıkarttırıp Boyucam Hemen Nasıl Bi Boya Kullanmalıyım Ve Motorum Siyah Cantlar Beyaz Olsa Çokmu Sırıtır Yoksa Siyahmı Yapsam Kendi Rengine Sade Durur Diye Düşündüm :bounce::bounce::bounce:

http://i1106.hizliresim.com/2011/6/29/996.jpg

Söylücek Bisiyin Yksa Nie Post Kasıon Yazma




Kimse kusura bakmasın...
Yukarıda gördüğüm kadarıyla,
jantını motosikletten sökemeyen,
Türkçemizi bile kullanamayan birisi bu işe bulaşmasın.....

Olduğu gibi git bir boyacıya,gerekeni yapar istediğin renge boyarlar...



http://www.motosiklet.net/forum/cok...adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html

ilginç değilmi???
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Zottirikten teyyare rengini kullan :pr:

Bu nasıl bir yazım ve usluptur...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Bence yapma orjinal hali daha guzel hem bir sure sonra tekrar eski haline donusturursun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst