- Katılım
- 3 May 2009
- Mesajlar
- 279
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar dediğim gibi ramazan ramazan malum vakit geçmiyor. Bende can sıkıntısından böyle bir şey yaptım. İnşallah ilerleyen yıllarda da sürdürmeyi düşünüyorum. Görüş ve yapıcı eleştirilere açığım. Görüş ve önerileriniz ile farklı marka modelleri de sınıfları da kıyaslayabiliriz. Saygılarımla.
Son düzenleme: