Canı sıkılan varsa National Geographıci açsın

Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
açtım birisinde güneş enerjilerini gösteriyor diğer kanalda köpekbalıklarını gösteriyor
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
yok ben kablo tv'den seyrediyorum harleylerle ilgili bi belgesel var.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Antalya Merkezdeyken Sabah Akşam Discovery Chanel ve National Geographıc izlerdim. Korkutelinde kablolu yayın olmaması çok üzücü. American Choper falan vardı Motor Modifye ederlerdi. 5.Vites falan Araç modifiye programı da vardı nerde o günler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst