Çanakkale Yolcusu Kalmasın. :)

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Evet arkadaşlar; Koca bir yıl çalıştıktan sonra biraz ara vermenin zamanı geldi. Yarın yıllık izne çıkıyorum. Bende bu iznimi ailemin yanında yanı memleketim Çanakkale'de geçireceğim. Yola yarın çıkmayı düşünüyorumdum ama artçım yarında çalışacağı için bende o günü motoruma bakım yaparak ve uygun top case arayarak geçireceğim.

Yola Cumartesi sabahı çıkacağım. Pendik'ten Yalova'ya feribotlar geçtikten sonra Bursa'nın içine girmeden , Bandırma istikametinden Çanakkaleye geçeceğim. Hem bu istikamette hemde Yuvacıkı saymazsak motor ile ilk defa uzun yola gideceğim için biraz heyecanlıyım . :)

2 Temmuz Cumartesi aynı istikamette gidecek veya gitmeyi düşünen arkadaşlarım olursa haberleşip beraber yola çıkabiliriz. :thumleft:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
hayırlı yolculuklar rabbim kaza bela ceza göstermez inşallah :)
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
Kazasız Belasız '' ARIZASIZ '' yolculuklar dilerim .. Keşke buralardanda geçen olsada takılsak peşine, Kaldık Tekirdağ ' daaa :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
kardeşim sağ ve salimen bir yolculuk diliyorum ve biraz dikkatli olmanı rica ediyorum gittiğin güzergah biraz trafik açısından kalabalıktır,bende emok yolcusuyum hayırlısı bakalım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı yolculuklar.. bursa bandırma arası yollar kaymak gibi akar gidersin:cat:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
hayırlı yolculuklar rabbim kaza bela ceza göstermez inşallah :)
Teşekkür ederim. Amin cümlemize. :)
Kazasız Belasız '' ARIZASIZ '' yolculuklar dilerim .. Keşke buralardanda geçen olsada takılsak peşine, Kaldık Tekirdağ ' daaa :queen:
Teşekkür ederim. ömrüm boyunca o taraftan gittim geldim. bu sefer değişik yollardan gideyim diyorum . olmazsa dönüşte haberleşiriz Ç.kale tarafına gelirsen Tekirdaga kadar beraber gideriz :)
kardeşim sağ ve salimen bir yolculuk diliyorum ve biraz dikkatli olmanı rica ediyorum gittiğin güzergah biraz trafik açısından kalabalıktır,bende emok yolcusuyum hayırlısı bakalım
Teşekkür ederim Erol abi. uyarıların için teşekkür ederim. o tarafları hiç bilmiyorum. bu bilgi iyi oldu.
hayırlı yolculuklar....
Teşekkür ederim kardeşim.
Hayırlı yolculuklar arkadaşım...Fazla hız yapma,o yollarda rüzgar çok olur
Teşekkür ederim. Hız yok artçımla kıyı kıyı , geze geze gideceğiz . :)
hayırlı yolculuklar.. bursa bandırma arası yollar kaymak gibi akar gidersin:cat:
Teşekkürler. Valla kaymak gibi yolalra hasret kaldım. :) en son yıllar önce İzmir-Çeşme yolundan gitmiştim kaymak gibiydi. :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
kardeşim bende cumartesı sabahı keşan a gidicem ama e5 ten gitmeyi düşünüyorum t.dağ üzeri sana uygun olursa beraber yola çıkabiliriz şimdiden iyi yolculuklar.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Evet arkadaşlar; Koca bir yıl çalıştıktan sonra biraz ara vermenin zamanı geldi. Yarın yıllık izne çıkıyorum. Bende bu iznimi ailemin yanında yanı memleketim Çanakkale'de geçireceğim. Yola yarın çıkmayı düşünüyorumdum ama artçım yarında çalışacağı için bende o günü motoruma bakım yaparak ve uygun top case arayarak geçireceğim.

Yola Cumartesi sabahı çıkacağım. Pendik'ten Yalova'ya feribotlar geçtikten sonra Bursa'nın içine girmeden , Bandırma istikametinden Çanakkaleye geçeceğim. Hem bu istikamette hemde Yuvacıkı saymazsak motor ile ilk defa uzun yola gideceğim için biraz heyecanlıyım . :)

2 Temmuz Cumartesi aynı istikamette gidecek veya gitmeyi düşünen arkadaşlarım olursa haberleşip beraber yola çıkabiliriz. :thumleft:

yolun acık olsun umarım herhangı bır aksılık olmadan su gibi gider geri dönersin aramıza =))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst