- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar; Koca bir yıl çalıştıktan sonra biraz ara vermenin zamanı geldi. Yarın yıllık izne çıkıyorum. Bende bu iznimi ailemin yanında yanı memleketim Çanakkale'de geçireceğim. Yola yarın çıkmayı düşünüyorumdum ama artçım yarında çalışacağı için bende o günü motoruma bakım yaparak ve uygun top case arayarak geçireceğim.
Yola Cumartesi sabahı çıkacağım. Pendik'ten Yalova'ya feribotlar geçtikten sonra Bursa'nın içine girmeden , Bandırma istikametinden Çanakkaleye geçeceğim. Hem bu istikamette hemde Yuvacıkı saymazsak motor ile ilk defa uzun yola gideceğim için biraz heyecanlıyım .
2 Temmuz Cumartesi aynı istikamette gidecek veya gitmeyi düşünen arkadaşlarım olursa haberleşip beraber yola çıkabiliriz. :thumleft:
Yola Cumartesi sabahı çıkacağım. Pendik'ten Yalova'ya feribotlar geçtikten sonra Bursa'nın içine girmeden , Bandırma istikametinden Çanakkaleye geçeceğim. Hem bu istikamette hemde Yuvacıkı saymazsak motor ile ilk defa uzun yola gideceğim için biraz heyecanlıyım .
2 Temmuz Cumartesi aynı istikamette gidecek veya gitmeyi düşünen arkadaşlarım olursa haberleşip beraber yola çıkabiliriz. :thumleft: