- Katılım
- 23 Kas 2007
- Mesajlar
- 529
Selamlar:bende varım.yenice motorcularından fehmi.ikametim bigada.
Hoşgeldin Fehmi.:rendeer:
Selamlar:bende varım.yenice motorcularından fehmi.ikametim bigada.
muttokardeş.
Hayırlı uğurlu olsun hoş makine vesselam ..allah kazadan saklasın..iyigünlerde kullan.Ayrıca Çanakkaleli ve tüm ülke insanlarımın şehitleri anma günü kutlu olsun.
Kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı. Ayrıca çok teşekkür ederim güzel mesajınız için:rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:mutto kardeşim aracılıgı ile tüm çanakkeleye selam olsun arkadaşlar:rendeer::rendeer:
Salih abiiiibende burdayım ama salih abi yokale:
çan mototeam pila günü 15 16 mayıs sanırım bi haber düşün artık buralara
meraba arkadaslar bende bir motor tutkunu olarak yenı katıldım aranıza. çanakkaleden.
arkadaşlar herkese selamlar ben ankara mt den gökhan
nasipse haziran ortasında çanakkaleye tatile gelme düşüncem var o nedenlede siz çanakkale mt arkadaşların bilgisine ihtayaacım var
yardımcı olursanız sevinirim
nerde kalınır (uygun fiyat ve temiz manzaralı yer)
nereler gezilmelidir
bilgilerinizi paylaşıorsanız sevinirim