- Katılım
- 23 Kas 2007
- Mesajlar
- 529
anladın sen onu)
süpersin muhittin tebrikler,buarada çanakkaleye uğradım,istanbula gitmişin
Muittinciğim hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir makina almışsın. Senin adına çok sevindim. Uzun zamandır bunun hayaliyle yaşadın. Allah bu güne nasip etmiş. Allah kazasız belasız en güzel günlerde en güzel yolarda kullanmak nasip etsin. Allah nazardan saklasın.
Hayırlı olsun kardeşim.
Faruk'um sağolasın. Zaten niyetimiz uzun yol artıkKaradeniz mi ? Ne anlamadım tam ?:queen:
anladın sen onu)
Eh.........
Aynı kulvarda sınız artık geride kalanlara selam olsun.
Yola çıkmışız..... Arada bul endurocuları... Nal topluycaz heralde artık :queen::queen:
Ayrıca Muhittinciğim Motosikletini almada sana yardımcı olan, ön yak olan tüm dostlara arkadaşlara da teşekkür ederim.
Onların gayretlerini devamlı olarak hep dile getirmiştin.
Sağolsunlar.:cat::rendeer::rendeer::rendeer:
Eh.........
Aynı kulvarda sınız artık geride kalanlara selam olsun.
Yola çıkmışız..... Arada bul endurocuları... Nal topluycaz heralde artık :queen::queen:
Ayrıca Muhittinciğim Motosikletini almada sana yardımcı olan, ön yak olan tüm dostlara arkadaşlara da teşekkür ederim.
Onların gayretlerini devamlı olarak hep dile getirmiştin.
Sağolsunlar.:cat::rendeer::rendeer::rendeer:
yok hocam,nal toplatmak kim biz kim![]()
mutto hayırlı uğurlu olsun traktör almışsın) kazasız belasız sürüşler yolun açık ola
Off Road
Off Road
Asfalt + Dağ, Dere, Tepe
Az gitti, Uz gitti olcek....
:queen::queen::queen: