[Çanakkale - MT]

Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Sevgili Çanakkale MT sakinleri, uzun süreli bir sessizlikten sonra, silkelenmenin vakti gelmişti. Tabiki iş başa düştü ve 2010 yılının ilk atraksiyonunu gerçekleştirdim. Bursa Enduro ekibinden bir ağabeyimizin motoru, bize kısmet oldu. Bu sene rahat yok size Çanakkale :mrgreen:





 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hayırlı uğurlu olsun,Allah kaza bela vermesin,güle güle nice uzun yollara inşallah
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Faruk'um sağolasın. Zaten niyetimiz uzun yol artık :D Karadeniz mi ? Ne anlamadım tam ?:queen:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Muittinciğim hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir makina almışsın. Senin adına çok sevindim. Uzun zamandır bunun hayaliyle yaşadın. Allah bu güne nasip etmiş. Allah kazasız belasız en güzel günlerde en güzel yolarda kullanmak nasip etsin. Allah nazardan saklasın.
Hayırlı olsun kardeşim.
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Muittinciğim hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir makina almışsın. Senin adına çok sevindim. Uzun zamandır bunun hayaliyle yaşadın. Allah bu güne nasip etmiş. Allah kazasız belasız en güzel günlerde en güzel yolarda kullanmak nasip etsin. Allah nazardan saklasın.
Hayırlı olsun kardeşim.

HOcam çok sağolun:rendeer: Vallahi siz daha iyi anlattınız durumumu. Hepimize hayırlı olsun. Nice uzun kilometrelere hep beraber inşallah :rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Faruk'um sağolasın. Zaten niyetimiz uzun yol artık :D Karadeniz mi ? Ne anlamadım tam ?:queen:

anladın sen onu :))

Eh.........
Aynı kulvarda sınız artık geride kalanlara selam olsun.
Yola çıkmışız..... Arada bul endurocuları... Nal topluycaz heralde artık :queen::queen:

Ayrıca Muhittinciğim Motosikletini almada sana yardımcı olan, ön yak olan tüm dostlara arkadaşlara da teşekkür ederim.
Onların gayretlerini devamlı olarak hep dile getirmiştin.
Sağolsunlar.:cat::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Eh.........
Aynı kulvarda sınız artık geride kalanlara selam olsun.
Yola çıkmışız..... Arada bul endurocuları... Nal topluycaz heralde artık :queen::queen:

Ayrıca Muhittinciğim Motosikletini almada sana yardımcı olan, ön yak olan tüm dostlara arkadaşlara da teşekkür ederim.
Onların gayretlerini devamlı olarak hep dile getirmiştin.
Sağolsunlar.:cat::rendeer::rendeer::rendeer:

Vallahi hocam Faruk başladı planlara :queen: sürprizler gelebilir her an :mrgreen:

Cidden bana yardımcı olan iş arkadaşım Cüneyt abim ve onun arkadaşı (AT'mizi aldığımız) bursaenduro.com'dan Hakan abi'ye ne kadar teşekkür etsem azdır. İkisinin de hakkını ödeyemem.:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Eh.........
Aynı kulvarda sınız artık geride kalanlara selam olsun.
Yola çıkmışız..... Arada bul endurocuları... Nal topluycaz heralde artık :queen::queen:

Ayrıca Muhittinciğim Motosikletini almada sana yardımcı olan, ön yak olan tüm dostlara arkadaşlara da teşekkür ederim.
Onların gayretlerini devamlı olarak hep dile getirmiştin.
Sağolsunlar.:cat::rendeer::rendeer::rendeer:

yok hocam,nal toplatmak kim biz kim :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
mutto hayırlı uğurlu olsun traktör almışsın:)) kazasız belasız sürüşler yolun açık ola
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Off Road
Off Road
Asfalt + Dağ, Dere, Tepe
Az gitti, Uz gitti olcek....
:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst