Allah kaza bela göstermesin Mutto. Güle güle kullan. Uludağ'a da çıkarsın sen bu kış.![]()
Güzel motormuş. Hayırlı olmasını ve daima dik durmasını dilerim.
Muhittin motorun hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kullanman dileğiyle![]()
hayırlı ugurlu olsun allah tekerini düz bastırdın kaza bela vermesin kardeşim coksevindim senin adına KİB
hayırlı ugurlu olsun adaşım çok sevindim allah tekerini düz bastırsın kaza bela vermesin
kazasız sürüşler diliyorum
usstaaa hayırlı olsun eeee ıslatırız artık ::cheeeeer
abilerim,arkadaslarım oncelıkle mt antalyadan selamlar.sizden bi ricam olucaktı.canakkalerden motor almayı dusunuyoruz.motoru bılenınız yada bakma ıhtımalınız varsa yardımcı olurmusunuz.simdiden cok tesekkurler.
ilgili ilan:http://www.sahibinden.com/en_uygun_f4!_-68WQQaXQQ15348004WQQpXQQdisplayitem
muhittinhayırlı olsun kazasız sürüşler havrana bekleriz.
selam arkadaşlar ben mayıs ayında çanakkaleye dönüş yaptım. eski üyeyim ama çoktandır yazamıyorum .eceabatta şapka ve motorsiklet aksesuarı imalatı yapan bir işyerim var. bundan sonra organizasyon olduğunda katılmak ve sizlerle tanışmak isterim. honda titan ve zhongsheg200 cros kullanıyorum. [email protected] msn 0 545 567 05 50 tel yeni motor alan arkadaşa hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum. aynı motorun temizinden bulursan almak istiyorum titan 125 cc'de nasıl efsaneyse afrika twin de kendi kulvarında sağlamlığıyla efsane olmuş bir motor. görüşmek üzere ...
SelamlarGeçen yaz, Çanakkale'deyken görmüştüm bu motoru. Temiz duruyordu oldukça. Ama sahibini tanımıyorum dostum. Bizden gören olursa eğer, mutlak olarak haber verecektir bir şekilde sana.
yardımın için tesekkur ederım dostum.bıldıgım kadarıyla motor yatıyo bıde kıs gunu cıkarıcaklarını zannetmıyorum.buyuk ıhtımalle bu hafta ıcı gelıcem canakkaleye motoru almaya.aldıgımda gostermem ıcın guvenılır bı usta soyleyebılırmısınız yada canakkaledekı yetkılı honda servısı varmı.eger bakımı honda servısınde yapıldıysa ordan ogrenebılırım ne durumda.sımdıden tekrar tesekkur ederım.
Herkese meraba bende burdayım...