[Çanakkale - MT]

Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
mutto aldıysan eğer mesajı adımları sıklaştır biraz :)

Kısmet nasip bu işler diyelim ortadan kaybolalım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------

rainbird17+, faruk59+ yakaladım sizleri kaçamazsınız :mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Ben İstanbul'dayım. Kısmetse bayram'da geleceğim. Gel ortada buluşalım. Mesela Çanakkale'de :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Abi çok siterdim ama bayramda güneye iniyorum İzmire:wiinkk:

Hava güzel olunca bozcada turu filan düzenleriz olmaz mı?
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Günü birlik Bozcaada biraz sıkıntılı olur benim için tee İstanbul'dan :D
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
5
bende motor dünyasına yeni atıldım nasıl olacağını bilmiyorum bionik 52m :D var tamamen orjinal 2000 model çizik yok :d
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Kurbanbayrami012.jpg


DEMİR AİLESİ OLARAK
tüm mt ailemizin kurban bayramını en içten dileklerimizle kutlarız.sevgi saygı ve huzur içinde nice bayramlara ulaşmanız dileğimizle
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kurban bayramınızı En içten dileklerimle kutlar Ailenizle birlikte Hakkınızda hayırlara vesile olmasını Temenni ederim.:rendeer:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Keyif aldık sayenizde Çanakkale MT :cat:
Yakındır kavuşmamız :rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm millet comude okuyorum bahara motorumu getircem c.kale ye.Turlar etkınlıkler başlar inşallah baharada.
Hiç toplandınızmı daha önce kaç kişi Çanakkale MT ?
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
DEMİR AİLESİ OLARAK
TÜM MT Lİ ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KUTLAR, AİLELERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR DOLU BİR YENİ YIL DİLERİZ
SEVGİLERİMİZLE
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:​
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Tüm MT nin ve motosiklet severlerin Yeni yılının Mutlu , Huzurlu ve Sağlıklı geçirmelerini temenni ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst