ÇAMURDAN 4 ENDUROCU ARAZİDE (resimli )

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
ÇAMURDAN 4 ENDUROCU ARAZİDE (resimli )
22,10,2006 günlerden Pazar arife günü yağmurlu bir hava
İstanbul un keş me keş trafiğinden sıkıldık ve kendimizi çavuş başı ormanına attık hava sagnak yağışlı tam bir enduro havası tüm kelebekler yuvasında )))) ve 4 çamurdan endurocu evden çıkmadan önceki halimiz ekip tamam


Günün ilk çamurundan geçmek bizlere nasip oldu gaz kesmek yok tam gaz

Yol boyu su birikintilerinden geçtik
Sevgili Ahmet riva dan bizlere katıldı

Sagdan sola Tamer,Ahmet,Serhan üçlüsü resmide ben çektim ilk molamız ormana tam anlamıyla giriyoruz nerden çikacağımız bizleri ne beklediği belli olmayan bir macara








Alabildiğince gaz açip ormanın derinliklerine iniyoruz ve tam anlamıyla çamur deryasına bürünüyoruz xl 200 ve ktm sorun yok ama nx 250 çamurluktan kayp ediyor tekerler tamamen çamur kaplıyor )))




Hedefimiz ufukta gözüktü son gelen akşam tatlıları ismarlar pek adil olmadı ama ))))

Tabiki Serhan son gelen oluyor bizler moladayız bir birimize bakip bu güzel günün zevkini çıkarıyoruz trafikte olanların vay haline





Sagnak yağmur yerini hızlı bir yağmura bırakınca durum aynen böyle oldu ama katırım affetmez









İşte en sevdiğim bölüm sudan geçmek. buyrun resimlerle baş başa











Ve eve dönüş gönül oraları birakıp gelmemek isterdi ama malum iftar vakti geldi

ve sira geldi motorları yıkamaya hep beraber

Sıra Serhan da baya bir çamurdan endurocu olmuş )))


Boş vakitlerde boşa geçen zamanda her endurocu nun gaz açması gibi bizlerde bu Pazar gerçeten çok zevkli bir gün geçirdik buradan katılan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum bir dahakine karda bekliyorum saygılarımla endurocu 58
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Süper ya...Karda da süper oluyormuş arkadaslarım deniyorlardı bademli-mudanya arası okulların tatil edildiği gün gece 3te çıkmışlar tepeye süper olmuş..Nx için ön çamurluk için çıkartılabilir şekilde ayarlansa çok daha iyi olur sanırım...Kar da da resimlerinizi bekliyorum...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hani yağmurda dans etmek derler ya sizinki de çamurda dans etmek olmuş :)

bol eğlenceli günleriniz bitmesin. paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
teşekürler arkadaşlar sizleride çamurla dansa bekleriz
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sizi gidi ördekler sizi,biliyorsunuz canımın enduro çektiğini,devamlı gaz veriyorsunuz alacağınız olsun emi.:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
site kısa zamanda enduro manyagı olcakkk (sayenizde):queen:
çok güzel resimler resmen motosikletler ve siz çamurla duş almışsınız:) elinize saglık hiç böylesine çamurlu resimler görmemiştim:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Paylaşım için teşekkürler Latif.Güzel macera olmuş.Ellerinize sağlık.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt de gördüğüm en iyi enduro resimleri paylaşım için tşkler:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ne güzel yapmışsınız valla bravo. Biz cruser'lar Asfalta yakın yasasakta gönlümüz sizle beraber. nice gezilere.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
AH Bİ BENIMDE OLSA soyle orjinal bir japon endurom bende yapacam hepsini.Şu anda cinli var gerçi onları yapıorum ama belli bi grubumuz olmayınca pek sarmıo.. Ortam olması lazım :):)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
42
Bende MotoRlaRı ÇamuRLu ÇamuRlu GöRünce, ALLaaaaa Nası TemizLicekLeR BunLaRı Diodum Tam Su Tutuyomuşunuz :mrgreen: O MotoRlaR ÖLe PasLanmıcakmı :silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
16
bunu bende yapıcaktım ama son gün oruçlu oruçlu bi kaza gelmesin dediim başıma ama pişman oldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst