- Katılım
- 6 Tem 2005
- Mesajlar
- 227
- Konu Yazar
- #1
ÇAMURDAN 4 ENDUROCU ARAZİDE (resimli )
22,10,2006 günlerden Pazar arife günü yağmurlu bir hava
İstanbul un keş me keş trafiğinden sıkıldık ve kendimizi çavuş başı ormanına attık hava sagnak yağışlı tam bir enduro havası tüm kelebekler yuvasında )))) ve 4 çamurdan endurocu evden çıkmadan önceki halimiz ekip tamam


Günün ilk çamurundan geçmek bizlere nasip oldu gaz kesmek yok tam gaz

Yol boyu su birikintilerinden geçtik
Sevgili Ahmet riva dan bizlere katıldı

Sagdan sola Tamer,Ahmet,Serhan üçlüsü resmide ben çektim ilk molamız ormana tam anlamıyla giriyoruz nerden çikacağımız bizleri ne beklediği belli olmayan bir macara







Alabildiğince gaz açip ormanın derinliklerine iniyoruz ve tam anlamıyla çamur deryasına bürünüyoruz xl 200 ve ktm sorun yok ama nx 250 çamurluktan kayp ediyor tekerler tamamen çamur kaplıyor )))




Hedefimiz ufukta gözüktü son gelen akşam tatlıları ismarlar pek adil olmadı ama ))))

Tabiki Serhan son gelen oluyor bizler moladayız bir birimize bakip bu güzel günün zevkini çıkarıyoruz trafikte olanların vay haline





Sagnak yağmur yerini hızlı bir yağmura bırakınca durum aynen böyle oldu ama katırım affetmez









İşte en sevdiğim bölüm sudan geçmek. buyrun resimlerle baş başa











Ve eve dönüş gönül oraları birakıp gelmemek isterdi ama malum iftar vakti geldi

ve sira geldi motorları yıkamaya hep beraber

Sıra Serhan da baya bir çamurdan endurocu olmuş )))


Boş vakitlerde boşa geçen zamanda her endurocu nun gaz açması gibi bizlerde bu Pazar gerçeten çok zevkli bir gün geçirdik buradan katılan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum bir dahakine karda bekliyorum saygılarımla endurocu 58
22,10,2006 günlerden Pazar arife günü yağmurlu bir hava
İstanbul un keş me keş trafiğinden sıkıldık ve kendimizi çavuş başı ormanına attık hava sagnak yağışlı tam bir enduro havası tüm kelebekler yuvasında )))) ve 4 çamurdan endurocu evden çıkmadan önceki halimiz ekip tamam


Günün ilk çamurundan geçmek bizlere nasip oldu gaz kesmek yok tam gaz

Yol boyu su birikintilerinden geçtik

Sevgili Ahmet riva dan bizlere katıldı

Sagdan sola Tamer,Ahmet,Serhan üçlüsü resmide ben çektim ilk molamız ormana tam anlamıyla giriyoruz nerden çikacağımız bizleri ne beklediği belli olmayan bir macara







Alabildiğince gaz açip ormanın derinliklerine iniyoruz ve tam anlamıyla çamur deryasına bürünüyoruz xl 200 ve ktm sorun yok ama nx 250 çamurluktan kayp ediyor tekerler tamamen çamur kaplıyor )))




Hedefimiz ufukta gözüktü son gelen akşam tatlıları ismarlar pek adil olmadı ama ))))

Tabiki Serhan son gelen oluyor bizler moladayız bir birimize bakip bu güzel günün zevkini çıkarıyoruz trafikte olanların vay haline





Sagnak yağmur yerini hızlı bir yağmura bırakınca durum aynen böyle oldu ama katırım affetmez









İşte en sevdiğim bölüm sudan geçmek. buyrun resimlerle baş başa











Ve eve dönüş gönül oraları birakıp gelmemek isterdi ama malum iftar vakti geldi

ve sira geldi motorları yıkamaya hep beraber

Sıra Serhan da baya bir çamurdan endurocu olmuş )))


Boş vakitlerde boşa geçen zamanda her endurocu nun gaz açması gibi bizlerde bu Pazar gerçeten çok zevkli bir gün geçirdik buradan katılan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum bir dahakine karda bekliyorum saygılarımla endurocu 58