Kardeşim sen herşeyi bu kadar düşünme o da zararlıdır cidden bak :cherry: daha yaşın 15 yazıktır.
yoksam yoksam
yozgatlıyım dedi ya la :queen::queen::queen: kardeşim sen üstüne alınmaYok bn yozgatliyim kusadasinda yasiyorum bide karburator ve balata 0 lasak ne kadar tutar
çok para tutar nesen sor ne ben söleyim öle büle değilYok bn yozgatliyim kusadasinda yasiyorum bide karburator ve balata 0 lasak ne kadar tutar
çok para tutar nesen sor ne ben söleyim öle büle değil
En azından 6-7 bin lira tutar. Sat gitsin sen motoru.Ne kadr tutar bir miktar verebilirmisin