- Katılım
- 9 Mar 2007
- Mesajlar
- 102
aynısı benim başıma geldi.
motorum çalındıktan 1,5 ay sonra falan motosiklet forumlarına koyduğum numaralardan bulmuşlar beni. 1.250 liraya vereyim motorunu dedi. motor cbf 250 idi bu arada. işin komik yanı adamlar bana çağrı atıyorlardı, ben onları arıyordum. yani numaraları elimizdeydi ama ona rağmen polis bir şey yapamadı. belki de yapmadı, tanıdık olmasına rağmen...
her neyse bu da böyle bir anımdır
motorum çalındıktan 1,5 ay sonra falan motosiklet forumlarına koyduğum numaralardan bulmuşlar beni. 1.250 liraya vereyim motorunu dedi. motor cbf 250 idi bu arada. işin komik yanı adamlar bana çağrı atıyorlardı, ben onları arıyordum. yani numaraları elimizdeydi ama ona rağmen polis bir şey yapamadı. belki de yapmadı, tanıdık olmasına rağmen...
her neyse bu da böyle bir anımdır