çalan aracın resimleri belliydi bulundu çok komik

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar resimlerini koyduğumuz ybr bulundu polis tarafından koltuğu beyaz deri döşetmiş vs . polisede şey demiş abi masraf ettim o kadar parayı isteyiverin demiş çalan adam hala gülme krizinden yerlere yatmış durumdayız
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar resimlerini koyduğumuz ybr bulundu polis tarafından koltuğu beyaz deri döşetmiş vs . polisede şey demiş abi masraf ettim o kadar parayı isteyiverin demiş çalan adam hala gülme krizinden yerlere yatmış durumdayız

Tenhada bir yere gelsin yapalım ödemeyi...isterse taksit taksit öderiz
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Nasıl bir ahlak nasıl, bir beyin vardır yaa, birde masraf yaptım diyor.
Yani adamın zihniyetinde para verip almayla çalmak aynı :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O motosikleti en kısa sürede satın bence.Eşyanın üstünde kötü hatıralar barındırmak olmaz gerekirse aynı motosikletten alın.Geçmiş olsun bu arada.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
24 ay vadeli :mrgreen:

Nasıl bir ahlak nasıl, bir beyin vardır yaa, birde masraf yaptım diyor.
Yani adamın zihniyetinde para verip almayla çalmak aynı :pr:

O motosikleti en kısa sürede satın bence.Eşyanın üstünde kötü hatıralar barındırmak olmaz gerekirse aynı motosikletten alın.Geçmiş olsun bu arada.

yemin ederim tam dayaklık!

hadi gözünüz aydın :cat:

valla arkadaşlar tam dediğiniz gibi dayaklık nerdeyse gezdiği benzinin parasını bile geri isticek :D arkdaş nasıl bi ülkenin hırsızıdır bu adam hala çözebilmiş değiliz ya adam sıkıntılı biraz yada gerçekten şiddeet istiyor karşıyız fakat anlam veremedik bu arada motoru arkaş satcak zaten dava sonuçlanmasını bekliyoruz dava açıldı adama karşı
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah'tan kaza yapmamış. tedavi masraflarını ve maddi manevi tazminat da isterdi. ucuz yırtmışsınız...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
gerçekten çok sevindim...polis nasıl bulmuş acaba o kadar çok aynı motordan varken?

tekrardan geçmiş olsun..yavuz hırsız ev sahibini bastırır derler ya aynen olmuş işte...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

vay anasını dikkat etmemiştim de kıbrıstaymış..türkiye de nasıl bulunmuş çok şaşırmıştım zaten...
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
arkadaşlar resimlerini koyduğumuz ybr bulundu polis tarafından koltuğu beyaz deri döşetmiş vs . polisede şey demiş abi masraf ettim o kadar parayı isteyiverin demiş çalan adam hala gülme krizinden yerlere yatmış durumdayız
kardeş noktalama işaretleri kullansaydın, olayı anlamakta zorluk çekmezdik.
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
çok sevindim bir motorcu olarak ya benim zamanında pevgeot 103 üm çalındıydı bulamadı kmse öyle gitti güzelim motor
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
yaziktir ya, zor durumda birakmissiniz adami. insan utanir accik, adam masraf etmis ki istiyo. bence adam hakki beyler... :D :D
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
güler misin ağlarmısın. adam motosikleti çalmış o kadar rahatki yaptığı masrafın parasını istiyor. sabah çalıp akşama karakoldan çıkacağını bildiği için adamın kafası rahat.
o da haklı be para istemekte, emek harcıyor para veriyor ve emeğini elinden alıyorlar.....
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
123
hırsızdan kurtulmanın dünya üzerindeki tek yolu, hırsızın kolunu bacağını keseceksin. yada biraz daha insaflı olarak parmaklarını. insanların bin bir zorluklarla kazandıklarını bir anda yok ediyorlar. polis diyor ki, biz içeri atıyoruz, mahkemeden bizden önce çıkıyorlar. bu nasıl adalet?? masum vatandaş 90 kilometre hızı geçince bas cezayı. adam çoluğun çocuğun hakkını yesin ona hiç bir şey yapma. zaten başımızda ki en büyük hırsızı hepimiz biliyoruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst