- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
- Konu Yazar
- #1
Bu gün okulda öğlen arasında yemeğe çıktığım zaman gördüğüm çakma ybr'yi yani mobileti sizlerle paylaşmak için hemen yapıştım telefonuma :queen:
ama cidden adama çok gerçekçi yapmış :queen:
koltuğa kadar herşey aynı
abimizin kaskıda eksik değil bravo :cat:
yorumlar pls :queen::queen::queen:
ama cidden adama çok gerçekçi yapmış :queen:
koltuğa kadar herşey aynı
abimizin kaskıda eksik değil bravo :cat:
yorumlar pls :queen::queen::queen:
Son düzenleme: