[cakalaz] Ayder Derken, Ani dönüş ve manzara gezisi

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün Ayder'e cıkayım diye yola cıkmısken, şans işte üniversiteden bir hocam telefon ile arayarak ayderin daha aşağısındaki bir rafting merkezinde olduğunu söyledi. Ayder'e cıkamadan döndüm, ama cok eğlendik :)

Buyrun seyirden kareler...













































Evet; Ayder'e cıkamadan bu hocam aradı üniversite hocamız.
TUĞRUL KÜLÜNKOĞLU ; Muhteşem bir kişilik; muhteşem bir eğitici. Bir eşi daha olmayan bir öğretmen kendisi... Bugünden sonra kendisi de motor almak istiyormus :)













Yaptığım yol km...



Ve Rize'deyim :)





Derken Sattığım Motora rastlıyorum yolda. benden sonra oldukca hırpalamıslar :cherry:



Eski Ve Yeni Motorlarım :)



 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Wahayt!! Yeşile gel! Tekerin düz bassın cako:)

["Jackass" diye bi program var, bölümlerden birinde/birkaçında adamlar motosikleti çalılara/ağaçlara doğru sürüyorlar. Sonra motorla birlikte çalının/ağacın dallarına takılarak yuvarlanıp yeri öpüyolar ve bunu defalarca tekrarlıyorlar. Hah işte ordaki gibi atlayasım geldi o yeşile:D]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
["Jackass" diye bi program var, bölümlerden birinde/birkaçında adamlar motosikleti çalılara/ağaçlara doğru sürüyorlar. Sonra motorla birlikte çalının/ağacın dallarına takılarak yuvarlanıp yeri öpüyolar ve bunu defalarca tekrarlıyorlar. Hah işte ordaki gibi atlayasım geldi o yeşile:D]

Hah! İşte... Bu kaydın 3. dakikasından bahsediyordum :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=AOZPU_nDBSE
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ASLında Şöyle kalabalık bir grubumuz olsa neler neler olurdu ama neysee :p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
iyi gezmişsin. şu krosu hemen al da çıkalım yaylalara, seni ayderi tepeden gören yaylalara çıkaracağım, "Ayder de yaylamııymış canım" diyeceksin:)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Süper.. 10 üzerinden yıldızlı 10 :cat:
Artık enduro'ya geçme zamanın geldi .. :wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
şahane kareler,paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan oralara selamlar.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
can alıcı kareleri bekliyoruz :D:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogan şu cadde motorundan kurtul artık:) Arkadaşlarında dedigi gibi enduro zamanı gelmiş. Olmuşsun artık :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben cadde dağ bayır hepsini içimde tutuyor; zaman zaman yasıyorum böyle :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Resim Kareleri Süper Ötesi:cat: İyiki Mıhlama Resmi Koymadın Burda Hop Oturup Kalkardım:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst