Çağdaş Gemik´i vuran polise 16 yıl hapis.

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
En azından ileride olması muhtemel bu tip talihsiz olaylara emsal teşkil edecek bir dava sonuçlanmıştır.

Ben de ne kadar yatacağını merak ediyorum..

O silahı neden İstanbul'un kenar semtlerinde polisi taş yağmuruna tutan PKK lı bölücü itlere sıkmazlar da, gidip 18 yaşındaki korkmuş bir çocuğa sıkarlar anlamam.:pr:

İti köpeği vurun da bir işe yarasın bari!
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
82
allah rahmet eylesin. çocuğun cebinde esrar varmış o yüzden durmamış .
polis memurununda acemiliğimi diyim yıllar boyunca atış poligonunda eğitim görüyorlar birde :pr:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
En azından ileride olması muhtemel bu tip talihsiz olaylara emsal teşkil edecek bir dava sonuçlanmıştır.

Ben de ne kadar yatacağını merak ediyorum..

O silahı neden İstanbul'un kenar semtlerinde polisi taş yağmuruna tutan PKK lı bölücü itlere sıkmazlar da, gidip 18 yaşındaki korkmuş bir çocuğa sıkarlar anlamam.:pr:

İti köpeği vurun da bir işe yarasın bari!

Polis memurları o itlerin insan yerine konulup tıpkı bu davadaki gibi ceza alabileceklerini düşündüklerinden hiç birşey yapamıyorlar. Böyle psikopat polislerde o itlerde değil masum insanlarda psikopatlığını gösteriyorlar.
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
Bir insanın hele ölen kişinin bir yakınımız olması, hayattaki en büyük acı!
Allah rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin!
Keşke kimse kimseyi öldürmese, gül gibi geçinip gitsek!
Belki şahsı tanıyanlar vardır, söyleyeceklerim onlar için değildir, haşa.

Herkes kararın doğruluğunu savunmuş, bir insanı öldüren bence de affedilmemeli!!! Fakaaat, şu polisler şöyle yok artisler yok teksaslılar..
Şimdi, evinizin etrafında, komşunuzun bahçesinde ne bileyim kısaca mekanımız dediğimiz bir yerde, sizi görünce kaçan birini görseniz "dur len" demenize rağmen, birşeylerden şüphelenmez misiniz, peşinden koşmaz mısınız, kimbilir elinize birşey geçse sallamazmısınız neresine geleceğini umursamadan.
Polislerin ateş etmeye hakkı yok, vurmaya hakkı yok yok oğlu yok, sonra o vuramadığı silahını çekemediği kişiler gelecek evimi soyacak, insanların karısına kızına sarkacak vs vs.. Sonra da "assınlar böylelerini" diye söyleneceğiz, ee bu ülkede idam yok ki.. Suçu ispat edilene kadar herkes suçsuzdur, doğru, ama kaçan adam ne olacak, suçu olmayan ne diye kaçsın!
Polis miyim, yok, tanıdığım mı var, yok.

Atmayalım tutmayalım, hele başımıza gelmemişse hiç konuşmayalım.. Polisin ailesini düşündünüz mü hiç, adam işini yapmaya diye gidiyor, işten geri gelmiyor. Şahsın kaçması yüzünden katil eşi ya da annesi ne bileyim katil çocuğu damgası yediler.

Emini ki, iki taraf ta dayanılmaz günler ve acılar yaşıyorlardır. Allah hepsine sabır versin!

Acil durumlarda aklınıza gelen ilk numara nedir? Her ne kadar sevilmeselerde, benim 155
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Bir insanın hele ölen kişinin bir yakınımız olması, hayattaki en büyük acı!
Allah rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin!
Keşke kimse kimseyi öldürmese, gül gibi geçinip gitsek!
Belki şahsı tanıyanlar vardır, söyleyeceklerim onlar için değildir, haşa.

Herkes kararın doğruluğunu savunmuş, bir insanı öldüren bence de affedilmemeli!!! Fakaaat, şu polisler şöyle yok artisler yok teksaslılar..
Şimdi, evinizin etrafında, komşunuzun bahçesinde ne bileyim kısaca mekanımız dediğimiz bir yerde, sizi görünce kaçan birini görseniz "dur len" demenize rağmen, birşeylerden şüphelenmez misiniz, peşinden koşmaz mısınız, kimbilir elinize birşey geçse sallamazmısınız neresine geleceğini umursamadan.
Polislerin ateş etmeye hakkı yok, vurmaya hakkı yok yok oğlu yok, sonra o vuramadığı silahını çekemediği kişiler gelecek evimi soyacak, insanların karısına kızına sarkacak vs vs.. Sonra da "assınlar böylelerini" diye söyleneceğiz, ee bu ülkede idam yok ki.. Suçu ispat edilene kadar herkes suçsuzdur, doğru, ama kaçan adam ne olacak, suçu olmayan ne diye kaçsın!
Polis miyim, yok, tanıdığım mı var, yok.

Atmayalım tutmayalım, hele başımıza gelmemişse hiç konuşmayalım.. Polisin ailesini düşündünüz mü hiç, adam işini yapmaya diye gidiyor, işten geri gelmiyor. Şahsın kaçması yüzünden katil eşi ya da annesi ne bileyim katil çocuğu damgası yediler.

Emini ki, iki taraf ta dayanılmaz günler ve acılar yaşıyorlardır. Allah hepsine sabır versin!

Acil durumlarda aklınıza gelen ilk numara nedir? Her ne kadar sevilmeselerde, benim 155



katılıyorum 2 tarafta üzgündür bu durumdan ..
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Birgün gelsede Savaş haricinde Silahlar ortaya çıkmasa Bireysel silahlanma en büyük utanç ve suç olsa.
 

vfr

Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
31
hak yerini bulmuş
hani ben bana verilen kanunu yerine getirdim görevimi yaptım opişman degilim diyordu ya
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Herkes kararın doğruluğunu savunmuş, bir insanı öldüren bence de affedilmemeli!!! Fakaaat, şu polisler şöyle yok artisler yok teksaslılar..
Şimdi, evinizin etrafında, komşunuzun bahçesinde ne bileyim kısaca mekanımız dediğimiz bir yerde, sizi görünce kaçan birini görseniz "dur len" demenize rağmen, birşeylerden şüphelenmez misiniz, peşinden koşmaz mısınız, kimbilir elinize birşey geçse sallamazmısınız neresine geleceğini umursamadan.
Polislerin ateş etmeye hakkı yok, vurmaya hakkı yok yok oğlu yok, sonra o vuramadığı silahını çekemediği kişiler gelecek evimi soyacak, insanların karısına kızına sarkacak vs vs.. Sonra da "assınlar böylelerini" diye söyleneceğiz, ee bu ülkede idam yok ki.. Suçu ispat edilene kadar herkes suçsuzdur, doğru, ama kaçan adam ne olacak, suçu olmayan ne diye kaçsın!
Polis miyim, yok, tanıdığım mı var, yok.

Atmayalım tutmayalım, hele başımıza gelmemişse hiç konuşmayalım.. Polisin ailesini düşündünüz mü hiç, adam işini yapmaya diye gidiyor, işten geri gelmiyor. Şahsın kaçması yüzünden katil eşi ya da annesi ne bileyim katil çocuğu damgası yediler.

Emini ki, iki taraf ta dayanılmaz günler ve acılar yaşıyorlardır. Allah hepsine sabır versin!

Acil durumlarda aklınıza gelen ilk numara nedir? Her ne kadar sevilmeselerde, benim 155

Öncelikle kimse atıp tutmuyor, zira sınav yeri değil burası. Herkes fikrini söylüyor. Bu düşünce tarzına göre sende atıp tutuyorsun o halde. Ayrıca Polisin silah kullanma yetkisi olmasa polislere silah da verilmezdi zaten. Polislerinde yasalarla belirlenmiş yetkileri vardır. Fakat kaçan birinin arkasından ateş edip öldürmek bu yetkiler arasında değildir. Heleki bu kişi bir bankayı soyup kaçmıyorsa, birine kapkaç yapmış kaçmıyorsa, etrafta bu adam bana tecavüz etti imdat diye birileri bağırmıyorsa, sadece kaçtığı için birine ateş edilemez. Kaldı ki diğer hallerde bile kişiyi öldürebilecek yerlerine değil, yaralayacak ve yakalanmasına imkan sağlanacak yerlerine ateş edilmelidir.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
Birde vicdanım rahat diyerek çağdaşın ailesini bir kere daha wuruyor nasıl bir kişilik war bu adamda bunun gibileri polis yaparsan millet polis düşmanı olur böyle insanlar yüzünden...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyi bir karar...Suç ve ceza..Tabiki MT nin olayın peşini bırakmamasınında çok büyük rolü var.Tepkiler çığ gibi büyüyünce ..adalet yerini buldu..Yatarı 10 yıl 8 ay...buda adamı bitirir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:47 AM ----------

Öncelikle kimse atıp tutmuyor, zira sınav yeri değil burası. Herkes fikrini söylüyor. Bu düşünce tarzına göre sende atıp tutuyorsun o halde. Ayrıca Polisin silah kullanma yetkisi olmasa polislere silah da verilmezdi zaten. Polislerinde yasalarla belirlenmiş yetkileri vardır. Fakat kaçan birinin arkasından ateş edip öldürmek bu yetkiler arasında değildir. Heleki bu kişi bir bankayı soyup kaçmıyorsa, birine kapkaç yapmış kaçmıyorsa, etrafta bu adam bana tecavüz etti imdat diye birileri bağırmıyorsa, sadece kaçtığı için birine ateş edilemez. Kaldı ki diğer hallerde bile kişiyi öldürebilecek yerlerine değil, yaralayacak ve yakalanmasına imkan sağlanacak yerlerine ateş edilmelidir.

Yerden göğe haklısın..Çok güzel açıklamışsın.Her kaçanı vurmaya kalksak adam kalmaz dünyada..
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onun yatacağı en fazla 6 sene çünkü ülkemizde infaz kanunu diye bi illet kanun var,gaspın cezası 8 sene adam 2 sene yatıp çıkıyo siz hesap edin artık yazık olmuş elemana Allah rahmet eylesin ama ben kurşun yemektense nolursa olsun durmayı seçerim adam beni öldürse benim anam ağlıycak yani polis dur dedimi duracan baksana biri mezara biri mapusa ne gereği var sen kendine güveniyosan duracan yoksa polis sıçtığın yere kadar kovalar yakaladımı bi de sopa yersin,ben yaşadım yani yanlış anlamayın,polis cezasını çekecek tabi ama ölen geri gelmiyo malesef
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ölen gencede polise de üzüldüm.
hiç birisi böyle bişeyin olmasını istemezdi.
temyiz yolu açıkmış bakalım nolacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst