Cafe Racer dedikleri bu olsa gerek.

Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
youtube da dolaşırkan gözüme takıldı da bu cafe racer dedikleri olay tam olarak da bu oluyor sanırım :queen::queen::queen:



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

bu iş nedense beceremedim. isteyenler buradan izleyebilir. http://www.youtube.com/watch?v=w2OLw--ArTk&feature=related


ya da modlar düzeltirse sevinirim :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Çok çabalamışsın gerçekten :mrgreen:

[YT]w2OLw--ArTk&[/YT]
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
nedense ....
devir saatinin doğru olmadığı,fazla gösterdiği ile ilgili iddialarım varr diyesim var...:p
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Ben de bu şekilde çalıştığını bilmiyordum, patapata çalışan bir alet değil miydi, nasıl bu kadar düzenli çalışmış hayret...
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
direk yarış serisi galiba bu :D sayın metci eskiden böyle değildi forumlar yapıştırırdım linki çıkardı ama olmadı :salut: teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst