- Katılım
- 26 Nis 2013
- Mesajlar
- 262
cafe racer hiçbir zaman güzel değildi. onu süren erkek yada kadın mankene kapılıp güzel olduğunu düşündüklerini sanıyorum. kimse benim yuvarlak gördüğümü kare görmüyo aynı yere bakarsak aynı şeyi görürüz. zevkler ve renkler tartışılmaz diye bişeye inanmıyorum![]()
Ben maydanoz yemiyorum mesela... Sevmiyorum çünkü... Oysa maydanozun tadı sana da aynı bana da aynı... Sen seviyorsun ben sevmiyorum... Zevkler ve renkler tartışılmıyor işte bu yüzden..



