Cafe Racer dan soğuttunuz

Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
cafe racer hiçbir zaman güzel değildi. onu süren erkek yada kadın mankene kapılıp güzel olduğunu düşündüklerini sanıyorum. kimse benim yuvarlak gördüğümü kare görmüyo aynı yere bakarsak aynı şeyi görürüz. zevkler ve renkler tartışılmaz diye bişeye inanmıyorum :)

Ben maydanoz yemiyorum mesela... Sevmiyorum çünkü... Oysa maydanozun tadı sana da aynı bana da aynı... Sen seviyorsun ben sevmiyorum... Zevkler ve renkler tartışılmıyor işte bu yüzden.. :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Ben maydanoz yemiyorum mesela... Sevmiyorum çünkü... Oysa maydanozun tadı sana da aynı bana da aynı... Sen seviyorsun ben sevmiyorum... Zevkler ve renkler tartışılmıyor işte bu yüzden.. :)

Görme,koklama,dokunma,duyma ve tatma duyuları birbirinden farklıdır ben görüşten bahsettim
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Görme,koklama,dokunma,duyma ve tatma duyuları birbirinden farklıdır ben görüşten bahsettim

Görüş görme ile ilgili olsa gerek. Hepimiz kırmızıyı kırmızı olarak görürüz, ama kiminin favori rengi kırmızı kiminin siyah kiminin sarıdır. Oysa hepsi hepimize aynı renktir.
Kısacası zevkler ve renkler tartışılmazdan yana kullanıyorum oyumu :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Görüş görme ile ilgili olsa gerek. Hepimiz kırmızıyı kırmızı olarak görürüz, ama kiminin favori rengi kırmızı kiminin siyah kiminin sarıdır. Oysa hepsi hepimize aynı renktir.
Kısacası zevkler ve renkler tartışılmazdan yana kullanıyorum oyumu :)

o zaman seri üretimde olan motorlar neden sadece 1 yada 2,3 ayrı renkle satışa sunuluyor. renkten önce tasarım şekli daha önemli bence
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Su yasıma kadar her cesit insanı gordum sanırım, ama bir gun "benim sevmedigimi siz de sevmemelisiniz" mantıgında birini gorecegime ihtimal vermezdim. Hayat iste.. nelere kadir :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
o zaman seri üretimde olan motorlar neden sadece 1 yada 2,3 ayrı renkle satışa sunuluyor. renkten önce tasarım şekli daha önemli bence

Seri üretim araçlar evet 3 bilemedin 5 renk seçeneğiyle satışa sunulur. Otomobillerde renk seçeneği daha fazladır. Bir düşün bakalım neden? Çünki zevkler ve renkler tartışılabileceği için renk seçeneğini fazla üretirler. Motosikletlerde ise depolama, showroom seçeneği kısıtlı olduğundan fazla renk üretip satıcıyı sıkıntıya sokmazlar.
Ayrıca ülkemizde orjinal takıntısı olmasa gör bak insanlar aldıkları motorları ne şekle ne renge sokacaklar.
98 model orjinal boyası etiketleri dahi ellenmemiş, Türkiye'de toplasan bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda bulunan eski motorumu hiç acımadan boyadım. O yüzdendir ki, çoğunluğa beğendireceğime, kendim beğenirim.
Neyse zevkler ve renkler tartışılmaz :p
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
evet gençler bahsettiğim modeli buldum.

Asya AS 125 T-2G imiş. Ucuz yollu apaçi işi cafe racer değil "mahalle racer" :queen:

Bunlar da resimleri:







 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst